Poissaoloilmoitukset

Kuukauden haasteet, kuukauden suklaasammakot, tietopaketti, lukujärjestykset, tupapistekilpailu, aikajana, ilmoitustaulu sekä muut tärkeät tiedotteet. Ajankohtaiset asiat löydät kätevästi myös koulun etusivulta. (HUOM: Chatalue siirretty pelialueeksi)

Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 21 Heinä 2016, 15:27

Tässä keskustelussa voit ilmoittaa pidemmästä poissaolostasi etukäteen. Tällöin pelikaverisi tietävät, että vastauksessasi roolipeliin saattaa kestää normaalia kauemmin. Voit myös ilmoittaa epäaktiivisuusjaksoista, jotka eivät ole varsinaisia poissaoloja.

Poissaoloista on ystävällistä ilmoittaa varsinkin silloin, jos poissaolosi kestää muutaman viikon tai pidempään. Normaalista aktiivisuudestasi riippuen voit ilmoittaa myös lyhyemmistä poissaoloista. Itse päätät, mitkä poissaolot näet mainitsemisen arvoisiksi.
Mila Molina (61): Taikakoulu Châteaun rehtori ja ennustuksen professori. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Avatar
Mila Molina
Rehtori
 
Viestit: 2369
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:13
Opetettava aine: Huispaus ja lentäminen

Re: Poissaoloilmoitukset 2016-2017

ViestiKirjoittaja Brian Eldridge » 23 Heinä 2016, 13:35

Siirryn nyt jonkinnäköiselle tauolle, jonka kesto on ehkä 3-5 viikkoa. Tuona aikana käyn Châteaussa lukemassa viestejä, mutten vastaile peleihin.
Loin des yeux, loin de coeur.

Brian Eldridge (16) // itsevarma ja rohkea viidesluokkalainen Gryffondorista
Muut hahmoni: Harley Faye, Alwine Eldridge, Dalia Delacroix
Avatar
Brian Eldridge
Oppilas
 
Viestit: 64
Liittynyt: 11 Syys 2015, 15:58
Tupa: Gryffondor

Re: Poissaoloilmoitukset 2016-2017

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 25 Heinä 2016, 15:37

Olen ottanut itselleni nyt hirveän stressin Châteausta ja kirjoittamisesta. Nyt, kun tästä paineesta tulee niin huono olo, jään jonkin mittaiselle tauolle. Vedän Châteaun hetkeksi pois stressilistaltani ja lomailen oikeasti, nyt kun sekin ihanuus vihdoin alkoi viikko sitten. Saattaa olla, että olen poissa viikon, tai voi olla, että olen poissa kuukauden. Pyrin kuitenkin lomailemaan ja tekemään muita asioita.

Pahoittelut kaikille, jotka jäävät (vieläkin) odottamaan vastausta johonkin ropeen, en nyt vain kykene.
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.


EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Avatar
Renée Mason
Oppilas
 
Viestit: 563
Liittynyt: 15 Touko 2015, 13:18
Tupa: Gryffondor

Re: Poissaoloilmoitukset 2016-2017

ViestiKirjoittaja Cassia Finch » 29 Heinä 2016, 15:07

En osaa vielä yhtään sanoa et kuinka kauan pidän taukoa, mutta sen verran, että saan vähäsen aikaa ilman stressiä peleihin vastaamisesta jne.

Mun ois varmaan jo aikasemmin pitänyt ilmotella, koska oon ollut jo parisen viikkoa erossa täältä, mutta päätin kuitenkin nyt vielä ilmottaa, koska parempi kai se kuin ei milloinkaan :D
Cassia Finch
Oppilas
 
Viestit: 45
Liittynyt: 19 Huhti 2016, 18:59
Paikkakunta: Limoges, Ranska
Tupa: Gryffondor

Re: Poissaoloilmoitukset 2016-2017

ViestiKirjoittaja Anna Pretre » 04 Elo 2016, 18:28

Saattaa kestää vielä hetken ennen kuin ehdin peleihin yms. vastailemaan, kun IRL on vähän kiirettä ja muuta ajateltavaa. Yritän kuitenkin hoitaa isoimmat hommat(eli juuri roolipeleihin vastailut) pois alta ennen koulun alkua.
4.luokkalainen Pouffsouffletyttö, ujo ja hiljainen, mutta on tyytyväinen elämäänsä seinäruusuna.

Hahmoni: Sharnee Ispahan, GryffondorPark Eun Ji, SerdaigleAnna Pretre, PouffsouffleSalena Bloke
Avatar
Anna Pretre
Oppilas
 
Viestit: 39
Liittynyt: 08 Kesä 2016, 13:27

Re: Poissaoloilmoitukset 2016-2017

ViestiKirjoittaja Brian Eldridge » 07 Elo 2016, 16:29

Siirryn nyt pitkälle tauolle, jonka kestoa en osaa määritellä. Niin pitkäksi aikaa kuitenkin, että ehdin melkein unohtaa Châteaun. Taukoni voi siis olla vain kuukauden tai sitten venyä yli vuodeksi... Olen todella pahoillani.

Ennen virallisen taukoni alkua, vastailen kaikkiin peleihin ja niissä joissa on mahdollista, vedän hahmoni pois. Voisin myös väsätä muutaman tunnin Dalialla ja pelata jokusen pelin loppuun, kuten kuukauden haasteen.

Mikäli tauko venyy yli vuoden mittaiseksi, joudun kertoa varmaankin hahmojeni tulevaisuudesta?

Dalia opettaa hetken Châteaussa, mutta eräänä viikonloppuna syyskuun alussa hän tapaa jästimiehen, jonka kanssa menee lopulta pääasiassa järkisyistä naimisiin ja irtisanoo itsensä joulukuun alussa. Pelaan Dalian pelit kuitenkin loppuun aikanaan ja tosiaan yritän julkaista myös muutaman oppitunnin.

Brian ja Alwine käyvät lukuvuoden kouluaan normaalisti ja saavat hyvät todistukset (voinko tehdä heidän loppukokeensa myöhemmin, jos en syystä tai toisesta ehdi?). Jos sopii, he siirtyvät normaalisti molemmat yhden luokan ylemmäksi seuraavan kesäloman jälkeen, Brian seitsemännelle ja Alwine viidennelle. Pelaan molempien pelit loppuun aikanaan.

Harley aloittaa syksyllä koulunsa Châteaussa ja porskuttaa koko vuoden normaalisti, saa aika keskinkertaisen todistuksen ja siirtyy ensivuoden syksynä toiselle luokalle (voisinko tehdä Harleynkin loppukokeen myöhemmin, jos en syystä tai toisesta ehdi ajallaan?). Pelaan Harleyn pelit loppuun myös aikanaan. Hän aloittaa animaagiksi opiskelun (salaa) joulun jälkeen.

Saatan tehdä myös niin, että palailen tänne pikkuhiljaa, yksi hahmo kerrallaan. Ensiksi luultavasti Harley, sitten Alwine ja sitten Brian. Mahdollisesti saatan myös jäädä pelailemaan pelkästään Harleylla, koska suurin syy taukoon liittyy Brianiin ja Alwineen eikä ollenkaan Harleyyn.

Olen siis vielä kerran erittäin pahoillani.
Loin des yeux, loin de coeur.

Brian Eldridge (16) // itsevarma ja rohkea viidesluokkalainen Gryffondorista
Muut hahmoni: Harley Faye, Alwine Eldridge, Dalia Delacroix
Avatar
Brian Eldridge
Oppilas
 
Viestit: 64
Liittynyt: 11 Syys 2015, 15:58
Tupa: Gryffondor

Re: Poissaoloilmoitukset 2016-2017

ViestiKirjoittaja Melinda Fontaine » 07 Elo 2016, 16:40

Olen ollut hieman hiljaisempi jonkin aikaa ja tämä jatkuu. Loppuloman aikana ja koulun alussa en voi välttämättä roolipelata (ainakaan aktiivisesti). Anteeksi nyt niille jotka ovat odottaneet vastausta roolipeleihin, mutta en kykene vastaamaan kattavasti tällä puhelimella. En suinkaan ole aikomassakaan jättää Châteauta, mutta koska minun on raskas kirjoittaa puhelimella en tee sitä. Kiitos.
Katso mihin astut, niin tiedät minne olet menossa

Melinda Fontaine (13v) Luova ja kokeellinen, positiivinen ja itsepäinen tyttö. Älykäs kirjatoukka, joka vihaisena muuttuu kylmäksi toisille. Animaagi, Cheerleader ja Serdaiglen tukioppilas.
Melinda Fontaine
Oppilas
 
Viestit: 170
Liittynyt: 10 Touko 2016, 15:25
Tupa: Serdaigle

Re: Poissaoloilmoitukset 2016-2017

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 15 Elo 2016, 12:09

En pysty olemaan tänä lukuvuonna aivan niin aktiivinen, sillä aion panostaa täysillä kouluun ja harrastuksiin, jotta pääsen haluamaani lukioon. Vastailen silti, mutta ei kannata odottaa, että vastaisin nopeaa.
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.


EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Avatar
Renée Mason
Oppilas
 
Viestit: 563
Liittynyt: 15 Touko 2015, 13:18
Tupa: Gryffondor

Re: Poissaoloilmoitukset (2016-2017)

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 21 Syys 2016, 07:37

Okei, korjaus edelliseen, tulen olemaan tosi epäaktiivinen. Anteeksi kaikille, yritän kirjoitella jotain joskus, mutta olen harvinaisen hidasta seuraa.
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.


EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Avatar
Renée Mason
Oppilas
 
Viestit: 563
Liittynyt: 15 Touko 2015, 13:18
Tupa: Gryffondor

Re: Poissaoloilmoitukset (2016-2017)

ViestiKirjoittaja Cerinna Crèin » 16 Loka 2016, 20:50

Lähden huomenna lontooseen ja myös viikonloppuna on luvassa kiireitä, joten ensi viikolla minua ei täällä hirveästi tule näkymään.
Cerinna Crèin (28): Vararehtori, loitsujen professori ja Serpentardin tuvanjohtaja. Mukava, fiksu ja kohtelias ruskeaverikkö.

Muut hahmoni: Daniel Ford (22), Effie Solender (20) ja Lily-Bella Davies (15)
Avatar
Cerinna Crèin
Vararehtori
 
Viestit: 262
Liittynyt: 16 Touko 2014, 21:22
Opetettava aine: Muinaiset riimut

Seuraava

Paluu Tiedotteet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron