Poissaoloilmoitukset

Kuukauden haasteet, kuukauden suklaasammakot, tietopaketti, lukujärjestykset, tupapistekilpailu, aikajana, ilmoitustaulu sekä muut tärkeät tiedotteet. Ajankohtaiset asiat löydät kätevästi myös koulun etusivulta. (HUOM: Chatalue siirretty pelialueeksi)

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Cyan Grenier » 27 Elo 2018, 22:08

Mulla ei ole nyt oikein inspistä ropettamiseen tai netissä höpöttelyyn, ja aloitan pian uusia harrastuksia irl-elämässä. Tulen todennäköisesti olemaan hiljainen ja mahdollisesti tavoittamattomissa vielä ainakin syyskuun ajan. Pahoittelut siitä ja kivaa syksyä. <3
If you obey all the rules, you miss all the fun

Cyan Grenier, villi kolmasluokkalainen Serpentard
+ Natrix Goldenrod, Reichard Lesauvage/ Rain Savage & Alís Jónsdóttir
Avatar
Cyan Grenier
Oppilas
 
Viestit: 179
Liittynyt: 02 Helmi 2017, 23:22
Tupa: Serpentard

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 06 Syys 2018, 15:25

SUURET PAHOITTELUT KAIKILLE, JOTKA OLEN JÄTTÄNYT ROIKKUMAAN! En rupea tässä tarinoimaan, mutta terveydentilani ei ole viimeaikoina kovin kummoinen, mikä on vaikuttanut omaan jaksamiseen myös täällä foorumin puolella. Yritän parhaani mukaan vastailla peleihin nyt viikon sisään, pahoittelut vielä kaikille jotka olen jättänyt odottelemaan! Syrämmiä ihanille pelikavereilleni!
Noah Andersson
 

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Alain Astier » 15 Syys 2018, 01:46

Kuten varmasti on jo tullut huomattua olen myös vähän hiljaisempi! Kamalasti kiireitä. x.x Vastailen peleihin sitten kun inspaa ja ehdin ja jaksan. xD
Ryhmäpeleissä saa hypätä yli~
Alain Astier
 

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Elicia Beaudouin » 02 Loka 2018, 17:50

Olen Japanissa 14.10.-5.11.2018 välisenä aikana joten Elicia ja Luol tulevat olemaan jonkin aikaa poissa pelistä. :)
Elicia Beaudouin
 

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Ophelia Villard » 28 Loka 2018, 09:51

Hei, oon tällä hetkellä mukana ankeassa työkkärin koulutuksessa, mikä kaikessa turhuudessaan syö tosi paljon energiaa harjoitteluineen ja läksyineen!!, joten siitä syystä foorumilla pyöriminen on jäänyt vähäiseksi. Epäaktiivisuus saattaa kestää joulukuulle saakka, mutta jos onni suo ja löytyy töitä, niin palailen aktiivisten kirjoihin! Toki jos pelit Ophelian kanssa kiinnostaa, niin kannattaa aina kysyä, vaikka nyt hiljaiseloa vietänkin.
Ophelia Villard - Entinen oppilas
Avatar
Ophelia Villard
Alumni
 
Viestit: 105
Liittynyt: 11 Elo 2018, 19:07

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Cyan Grenier » 24 Marras 2018, 12:37

Mulla on marraskuun loppuun asti hieman kiireistä yhden kurssin oppimispäiväkirjan kanssa, ja sitten joulukuun alussa täytyy keskittyä ainakin joulukalenteriluukkujen tekoon osallistumiseen. En siis juuri ehdi pelailla tässä tulevaan pariin-kolmeen viikkoon, pahoittelut vastauksen odottelijoille. :’) Mutta enköhän sitten sen jälkeen taas palaile aktiivisemmin kuvioihin.
If you obey all the rules, you miss all the fun

Cyan Grenier, villi kolmasluokkalainen Serpentard
+ Natrix Goldenrod, Reichard Lesauvage/ Rain Savage & Alís Jónsdóttir
Avatar
Cyan Grenier
Oppilas
 
Viestit: 179
Liittynyt: 02 Helmi 2017, 23:22
Tupa: Serpentard

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Cyan Grenier » 27 Tammi 2019, 16:50

Olen taas enemmän tai vähemmän tauolla, kirjoittaminen ei vain jaksa kiinnostaa. Varsinkin pitkät roolipeliviestit tuntuu nyt olevan itselleni täysin no-no. Voi olla että yritän jossain vaiheessa kirjoittaa foorumipeleihini lyhyitä vastauksia, mutta saa nyt nähdä.
If you obey all the rules, you miss all the fun

Cyan Grenier, villi kolmasluokkalainen Serpentard
+ Natrix Goldenrod, Reichard Lesauvage/ Rain Savage & Alís Jónsdóttir
Avatar
Cyan Grenier
Oppilas
 
Viestit: 179
Liittynyt: 02 Helmi 2017, 23:22
Tupa: Serpentard

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Elicia Beaudouin » 29 Huhti 2019, 17:58

Olen Japanissa 17.5.-11.6.2019, joten en ehdi tänä aikana pelaamaan Elicialla/Luolilla tai tekemään ylläpitotiimijuttuja.
Elicia Beaudouin
 

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Elicia Beaudouin » 02 Heinä 2019, 22:52

Olen Ruotsissa ja Norjassa 3.-7.7. joten en tällä välillä ehdi vastailemaan roolipeleihin. :)
Elicia Beaudouin
 

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Elicia Beaudouin » 13 Loka 2019, 20:16

Olen tällä hetkellä jokseenkin hankalassa elämäntilanteessa enkä koe pystyväni keskittymään roolipelijuttuihin hetkeen. Otan siis lomaa ajalle 13.10.-1.11.2019. Kaikki hahmoni (Elicia Beaudouin, Maya Khalil, Luol Crunel, Sophie Everett) ovat tällä ajanjaksolla epäaktiivisia.
Elicia Beaudouin
 

EdellinenSeuraava

Paluu Tiedotteet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron