Poissaoloilmoitukset

Kuukauden haasteet, kuukauden suklaasammakot, tietopaketti, lukujärjestykset, tupapistekilpailu, aikajana, ilmoitustaulu sekä muut tärkeät tiedotteet. Ajankohtaiset asiat löydät kätevästi myös koulun etusivulta. (HUOM: Chatalue siirretty pelialueeksi)

Re: Poissaoloilmoitukset (2016-2017)

ViestiKirjoittaja Natrix Goldenrod » 11 Kesä 2017, 01:31

Pahoittelut et vastailussa on kestänyt ja ilmoittelen, että saatan olla edelleen enemmän tai vähemmän epäaktiivinen. Nyt on selkainen tunne että haluan keskittyä enemmän omaan elämään ja nauttia kesästä.

Kuulostaa ehkä hassulta, mut koen et mulla on tosi paljon oppimista siinä, että kuluttaisin vapaa-aikaani asioihin, joita haluan tehdä. Roolipelaaminen on siitä vähän hankala, että tosi helposti alan vastailla peleihin vaan velvollisuudentunnosta. Ja nyt valitettavasti on iskenyt sellainen fiilis, että eiii en mä halua kirjoittaa. xD Anteeksi. Luulen et mun on parempi tehdä jotain muuta välillä. Ja yrittää myös tavoittaa sellainen itselle sopiva rytmi, jolloin kirjoittaa slloin/ siksi kun tekee mieli.
There are two sides to every pancake

Natrix Goldenrod, Cerfeur
+ Rain Savage
Natrix Goldenrod
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 166
Liittynyt: 28 Maalis 2017, 16:16
Tupa: Cerfeur

Re: Poissaoloilmoitukset (2016-2017)

ViestiKirjoittaja Jill Bauer » 14 Kesä 2017, 21:08

Ja minähän olen nyt takas :) ((Tämä koskee myös Auroran taukoa))
Jill Bauer
 

Re: Poissaoloilmoitukset (2016-2017)

ViestiKirjoittaja Aurora Smith » 11 Heinä 2017, 20:25

Aur ja Jill ovat tämän viikon kuolleita koska mulla ei ole wifiä käytössä ja puhelimen oma netti ei jaksa ladata tätä sivua, joten lainasin veljeni puhelinta ilma et hän itse tietää siitä ja tulin kirjottamaan tän tänne.
Aurora Smith
 

Re: Poissaoloilmoitukset (2016-2017)

ViestiKirjoittaja Reichard Lesauvage » 21 Loka 2017, 19:22

Ilmoittelen et saatan olla epäaktiivinen nyt... johonkin marraskuun puoleen väliin luultavasti. On tulossa yksi koe, johon pitäisi saada luettua. Ja luultavasti sen takia, et yritän muuttaa unirytmiä aikaisempaan, on nyt ollu väsynyt lahnaolo joka päivä. xD En meinaa saada aikaan paljon mitään tärkeitäkään juttuja, ni harrastukset kyl vähän kärsii jonkun aikaa. :/

Reich, Cyan & Natrix siis hidastelee pelivastauksissa. Mut saa nykiä hihasta, jos joku peli erityisesti kaipailee vastausta.
EVIL is just LIVE spelled backwards

Reichard Lesauvage, etsintäkuulutettu pimeydenvelho
+ Cyan Grenier, Natrix Goldenrod, Rain Savage & Alís Jónsdóttir
Avatar
Reichard Lesauvage
 
Viestit: 61
Liittynyt: 05 Syys 2017, 16:37

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Cyan Grenier » 08 Tammi 2018, 17:43

Joo minä taas suunnilleen ainoana, joka tähän ketjuun kirjoittelee. xD
Mutta ilmoitan nyt yleisesti pidemmän ajan osalta, että tämä koko kevät tammikuusta toukokuuhun asti on irl-elämässäni kiireistä aikaa, sillä luen valintakokeisiin. Roolipelaamisessa saattaa siis tulla hyvinkin epäaktiivisia kausia, jolloin kirjoittamiseen ei riitä aikaa tai energiaa.

Tuosta allekirjoituksesta näkee kaikki hahmoni, joihin tämä vaikuttaa. Ryhmäpeleissä saa ihan vapaasti hyppiä ylitseni, jos jään jumittamaan. Ja yksäriä voi laittaa, jos jokin peli tai muu asia kaipaa erityistä huomiota. Yritän kuitenkin käydä täällä edelleen suht. usein edes tarkistamassa ne viestit. Ja eiköhän aina joskus tule sellainen fiilis, että täytyy päästä kirjoittamaankin. :)

Hyvää vuoden alkua kaikille. <3
If you obey all the rules, you miss all the fun

Cyan Grenier, villi kolmasluokkalainen Serpentard
+ Natrix Goldenrod, Reichard Lesauvage/ Rain Savage & Alís Jónsdóttir
Avatar
Cyan Grenier
Oppilas
 
Viestit: 179
Liittynyt: 02 Helmi 2017, 23:22
Tupa: Serpentard

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Noah Andersson » 25 Maalis 2018, 14:01

Itsekin ilmoittelen epäaktiivisuusjaksosta :)) Olen taas vaihteeksi saanut itseni mukaan aivan liian moneen asiaan ja niiden selvittelyyn menee taas aikaa, joten olen epäaktiivinen varmaankin toukokuun alkuun. Olen menossa polvileikkaukseen huhtikuun puolessa välissä ja ainakin sen huhtikuun lopun olen kohtalaisen hiljainen täällä. Vastailen kyllä, vaikka siinä kestääkin! Oma terveys on vain laitettava ensimmäiseksi...
Noah Andersson
 

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Ahanu Levesque » 26 Maalis 2018, 14:10

Varmaan monet jo huomanneet minun epäaktiivisuuteni, mutta ilmoittelenpa silti, että itselläkin hieman epäaktiivisuutta nyt vielä tiedossa. Toivottavasti ei nyt kovin kauaa.
Energiatasot tosiaan taas alhaalla ja se vähäinenkin energia menee nyt ihan muuhun.. Joten, palataan, toivottavasti pian ^^
Suuren salaisuuden kantaja, Ahanu Levesque, Cerfeur
Muut hahmot:
Neofytos Spirosinpoika, 20-vuotias mantikori
Gwyn D'Cruze, 16-vuotias osaveela Gryffondorista
Avatar
Ahanu Levesque
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 40
Liittynyt: 03 Loka 2017, 18:57
Tupa: Cerfeur

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Alain Astier » 10 Huhti 2018, 14:39

Olen (foorumi)roolipelipuolella vähän hiljaisempaa seuraa nyt tämän kevään.. (mitä tämä nyt onkaan) ajan, katsotaan kuinka pitkälle. Peleihin vastailen kyllä, mutta siinä menee vähän enemmän aikaa ja saatan "suosia" joitain pelejä, eli vastailen enemmänkin ehkä niihin, jotka sillä hetkellä eniten inspaavat ja/tai joihin uskon ehtiväni vastaamaan just siinä yhdeltä istumalta. Mutta, kaikki pelini ovat tietenkin lähellä sydäntäni, joten älkää huoliko, vastailen niihin kyllä. :D

Ja ypt-asioita teen yhä, miten niitä nyt vastaan tulee. :D
Olen siis muuten ihan käytettävissä, en vain peleihin ole niin nopeasti vastailemassa. :'D (Tosin, 'nopeus' kin on aika subjektiivista :3 )

Mukavat päivän jatkot~
Alain Astier
 

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Riria Dubois » 29 Kesä 2018, 17:44

Riria, Elicia ja Luol ovat poissa 5.-13.7.2018 koska olen menossa Turkkiin!
Avatar
Riria Dubois
Oppilas
 
Viestit: 10
Liittynyt: 27 Kesä 2018, 07:10
Paikkakunta: Cannes, Ranska
Tupa: Pouffsouffle

Re: Poissaoloilmoitukset

ViestiKirjoittaja Ruth Rousseau » 18 Elo 2018, 17:46

Koneeni meni rikki noin viikko sitten ja siksi en valitettavasti pääse vastailemaan peleihin hetkeen. </3 Pahoitteluni kaikille. :/ Koulujen alkaminenkin vaikuttaa aika paljon aktiivisuuteeni täällä Châteaussa.
Ruth Rousseau
 

EdellinenSeuraava

Paluu Tiedotteet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron