Poissaoloilmoitukset

Kuukauden haasteet, kuukauden suklaasammakot, tietopaketti, lukujärjestykset, tupapistekilpailu, aikajana, ilmoitustaulu sekä muut tärkeät tiedotteet. Ajankohtaiset asiat löydät kätevästi myös koulun etusivulta. (HUOM: Chatalue siirretty pelialueeksi)

Re: Poissaoloilmoitukset (2016-2017)

ViestiKirjoittaja Ruth Rousseau » 27 Loka 2016, 19:00

Olen ollut jo jonkin aikaa todella epäaktiivinen ja tulen olemaan jatkossakin. Anteeksi pelikavereille, kun joudutte vastauksia odottelemaan. xd
Ruth Rousseau
 

Re: Poissaoloilmoitukset (2016-2017)

ViestiKirjoittaja Cerinna Crèin » 30 Loka 2016, 13:40

Pahoittelut nyt kaikille jotka joutuvat odottelemaan vastauksia ropeihin, mutta taidan olla epäaktiivinen ainakin 7.11. asti ):
Cerinna Crèin (28): Vararehtori, loitsujen professori ja Serpentardin tuvanjohtaja. Mukava, fiksu ja kohtelias ruskeaverikkö.

Muut hahmoni: Daniel Ford (22), Effie Solender (20) ja Lily-Bella Davies (15)
Avatar
Cerinna Crèin
Vararehtori
 
Viestit: 262
Liittynyt: 16 Touko 2014, 21:22
Opetettava aine: Muinaiset riimut

Re: Poissaoloilmoitukset (2016-2017)

ViestiKirjoittaja Sylviane Gren » 03 Marras 2016, 17:19

Hei! Olen vähän hiljaisempi muiden kuin roolipelitekstien kohdalla, kun osallistun tänä vuonna ensimmäistä kertaa nanoon! Roolipeleihin vastaaminen menee tiettävästi sen ohi, mutta kun on vielä tätä luppoaikaa niin se menee kyllä tuohon nanoon. :)
Und du drehst dich in deiner kleinen Welt.
Mit deinen großen Farben, wie sie dir gefällt.
Ob trist ob manchmal grau, ob blau und wunderschön.”

Philipp Dittberner, In deiner kleinen Welt
Sylviane Gren, eloisa ja hieman hupsu Pouffsouffle, joka on vastikään palanut takaisin Taikakoulu Châteauhon vuoden kestäneen Ameriikan vaihtonsa jälkeen.
esittely | rooli pääjuonessa
Avatar
Sylviane Gren
Oppilas
 
Viestit: 255
Liittynyt: 04 Heinä 2014, 16:51
Paikkakunta: Sainte-Gemme-la-Plaine, Ranska
Tupa: Pouffsouffle

Re: Poissaoloilmoitukset (2016-2017)

ViestiKirjoittaja Melinda Fontaine » 03 Marras 2016, 17:59

Olen ollut ja tulen olemaan tämän syksyn hiljaisempi. Minulla on niin paljon kiireitä ja inspistä puuttuu. En vastaa ainakaan aktiivisesti roolipeleihin (anteeksi niille, jotka joutuvat odottamaan), enkä varmaan jaksa vaivautua tekemään Melindan suhteen mitään, niinkuin en Amberin tai Edwinankaan. Jatkan siis taukoani Châteaussa ainakin joulukuuhun asti.
Katso mihin astut, niin tiedät minne olet menossa

Melinda Fontaine (13v) Luova ja kokeellinen, positiivinen ja itsepäinen tyttö. Älykäs kirjatoukka, joka vihaisena muuttuu kylmäksi toisille. Animaagi, Cheerleader ja Serdaiglen tukioppilas.
Melinda Fontaine
Oppilas
 
Viestit: 170
Liittynyt: 10 Touko 2016, 15:25
Tupa: Serdaigle

Re: Poissaoloilmoitukset (2016-2017)

ViestiKirjoittaja Cerinna Crèin » 07 Joulu 2016, 18:35

"...taidan olla epäaktiivinen ainakin 7.11 asti."

Joo'o. Osuvampi ilmaisu olisi, että taidan olla epäaktiivinen ainakin koko loppuvuoden. Tällä hetkellä energiat eivät meinaa riittää edes pakollisiin koulujuttuihin tai harrastuksiin joten kaikesta muusta joutuu nyt hieman tinkimään. Pahoittelut kaikille, jotka joutuvat odottelemaan vastauksia ropeihin.

(ps. Ymmärrän hyvin jos joku ei halua enää parin kuukauden päästä jatkaa vanhoja pelejä ja jos näin on niin minulle voi laittaa yv:tä. )

(En näköjään osaa enää kirjoittaakaan järkevästi...)
Cerinna Crèin (28): Vararehtori, loitsujen professori ja Serpentardin tuvanjohtaja. Mukava, fiksu ja kohtelias ruskeaverikkö.

Muut hahmoni: Daniel Ford (22), Effie Solender (20) ja Lily-Bella Davies (15)
Avatar
Cerinna Crèin
Vararehtori
 
Viestit: 262
Liittynyt: 16 Touko 2014, 21:22
Opetettava aine: Muinaiset riimut

Re: Poissaoloilmoitukset (2016-2017)

ViestiKirjoittaja Sirena Rover » 22 Joulu 2016, 13:59

Tulen olemaan kesään asti todella epäaktiivinen (niinkuin myös olen ollut jo pari kuukautta). Harrastuksessa maajoukkueprojekti vie melkeimpä kaikki viikonloput, eikä asiaa auta yhtään se, ettei toinen polvikaan ole vieläkään kunnossa. Joten annoin itselleni luvan olla täältä pois hetken :)
Välillä itsepäinen, mutta ystävällinen sokea ruskeaverikkö. Närkästyy jos häntä yritetään auttaa liikaa tai tyttöä katsotaan erilaisena kuin muut.

Muut hahmoni: Linda Brown, Fanny Wiest.
Sirena Rover
Oppilas
 
Viestit: 120
Liittynyt: 27 Elo 2015, 15:03

Re: Poissaoloilmoitukset (2016-2017)

ViestiKirjoittaja Cyan Grenier » 18 Maalis 2017, 14:46

Mulla alkaa olla kiire pääsykokeisiin lukemisessa, joten älkää ihmetelkö, jos olen epäaktiivinen n. toukokuun puoleenväliin asti. Velvollisuudentunto pitää nyt suunnata pääasiassa opiskeluun, joten pyrin minimoimaan harrastuksista stressaamisen ja pelaamaan vain silloin, kun se todella inspiroi/ tuntuu rentouttavalta. Mutta eiköhän sitten kesällä ole taas enemmän aikaa panostaa kirjoittamiseenkin. ^^
If you obey all the rules, you miss all the fun

Cyan Grenier, villi kolmasluokkalainen Serpentard
+ Natrix Goldenrod, Reichard Lesauvage/ Rain Savage & Alís Jónsdóttir
Avatar
Cyan Grenier
Oppilas
 
Viestit: 179
Liittynyt: 02 Helmi 2017, 23:22
Tupa: Serpentard

Re: Poissaoloilmoitukset (2016-2017)

ViestiKirjoittaja Aurora Smith » 02 Kesä 2017, 20:05

Mulla on huomenna todistuksen jako ja Pakkailua, sunnuntaina pakkailua. Maanantaina sitten lähtö Norjaan josta tulen pois ???. Yritän vastata peleihin loman aikana mutta en välttämättä ole kovin aktiivinen
Aurora Smith
 

Re: Poissaoloilmoitukset (2016-2017)

ViestiKirjoittaja Lucas Joel Eaton » 03 Kesä 2017, 16:47

Olen ollut jo pari kuukautta hiljainen, pahoittelut siitä. On ollut kiireitä, ajanpuutetta, koulujuttuja sekä inspiksen katoilua. Melkein toivoin, että pääsisin loman alusta takaisin mukaan toimintaan, mutta...
Syksyllä kummittelevat ylioppilaskirjoitukset ovat omiaan pitämään minut kiireisenä ja ajatukset vähän muualla, kuin harrastuksissa. Niiden lisäksi kesää värittävät erinäiset kuvauskeikat ja toinen harrastus. Tästä syystä on pakko pistää pelaamista jäihin vielä jatkossakin, vaikka se harmittava totuus onkin. Haluan kuitenkin joskus nukkua ja pitää tämän sellaisena hyvänmielenpuuhana, joten tästä on pakko tinkiä. Hyvällä tuurilla palaan asiaan joskus vähän myöhemmin kesällä, mutta luulisin tämän tauon venyvän ainakin lokakuulle.
Kaikesta huolimatta hyvää kesää, palaillaan toivottavasti pian!
18-vuotias jatko-opiskelija, joka tunnistaa itsensä loistavasti nimellä Joel tai tarpeeksi vaativalla äänensävyllä myös nimellä Lucas.
Lucas Joel Eaton
Jatko-opiskelija
 
Viestit: 65
Liittynyt: 09 Loka 2016, 03:06
Tupa: Cerfeur

Re: Poissaoloilmoitukset (2016-2017)

ViestiKirjoittaja Jill Bauer » 03 Kesä 2017, 23:07

Minäkin olen epäaktiivinen koska olen tosiaan Aur
Jill Bauer
 

EdellinenSeuraava

Paluu Tiedotteet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron