Pöllöpostia

Valvoja: Shanietta Kei

Re: Shanietta Kein esittely

ViestiKirjoittaja Rosaliné Clearwater » 28 Heinä 2015, 14:57

Sanon vain, että: WAU! Hirveästi koukuttavia tarinoita, olen lukenut kaikki menneisyyden tarinat, ja voin vain ihastella tapaasi kirjoittaa!
Älä anna ihmisten lukea sinua kuin avointa kirjaa!

5-luokkalainen Rosaliné Clearwater
Rosaliné Clearwater
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Rose Hill » 29 Heinä 2015, 11:24

en olisi voinut uskoa että joku jaksaa ja kerkeää kirjoittaa näin paljon. Kun luin tuota menneisyys osiota tumtui kun olisin lukenut jotain todella hyvää kirjaa :)
4-luokkalainen Gryffondor Rose Hill. Koulun fiksu ilopilleri joka keksii aina jotain hauskaa tekemistä. Käärmessuu ja jästisyntyinen.
Rose Hill
Oppilas

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 02 Elo 2015, 15:35

Kiitos kehuistanne, Rosaliné ja Rose! Niitä on aina palkitsevaa saada, ja se kannustaa ja inspiroi minua jatkamaan kirjoittamista. :) Jokaisella on oma tapansa kirjoittaa, ja sitä voi kehittää lukemalla ja kirjoittamalla. Itse olen mielestäni kehittynyt paljon muutaman viime vuoden aikana. Olen myös lukenut enemmän kuin koskaan ennen. Kunnia kaikesta on varmastikin kaikkien niiden kirjailijoiden, jotka ovat keksineet ihania, mielenkiintoisia tarinoita ja tuoneet ne kaikkien halukkaiden tietoon. Mitä tekisinkään ilman luovia ja uskaltavia ihmisiä! :)
Shanietta Kei
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Lora Shelly » 11 Elo 2015, 18:16

Minäkin vielä täällä jonon jatkona kehumassa, mutta minkäs voin sille että olet yksi lempikirjoittajistani täällä Châteaussa! Tykkään siitä, kuinka Shanietta eroaa "massasta" luonteensa ja menneisyytensä kanssa. Yleensä dramaattiset hahmot ärsyttävät minua(Lorakin ärsyttää juuri tästä syystä, mutta en osaa enää mennä muokkaamaan hänen menneisyyttään), mutta Shaniettan menneisyys on niin hyvin kirjoitettu sen kauheudet eivät pistä silmään muuta kuin upeudessaan. Shanietta muutenkin hahmona on todella hyvin kirjoitettu, etten voi muuta kuin ihailla!

Nostan sinulle noidanhattuani ja onnittelen samalla kuukauden oppilaan tittelistä!
19-vuotias ammattihuispaaja, huomaavainen kaikkien kaveri.

(Muita hahmojani ovat Sonia Cartier, Zoë Martinson ja Léon Sauvage)
Lora Shelly

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 12 Elo 2015, 17:01

Oi, kiitos Lora! :) Minä en varmaan osaa kirjoittaa kuvausta muunlaisista kuin jotenkin dramaattisista hahmoista... Olen suunnitellut niitä jotain 15 eri tarinoihin, ja jokaiselle on tapahtunut menneisyydessä jotain, joku on kuollut tai jotain. Huokaus. Tämä pätee myös Monan (hahmo, jolla ajattelin liittyä tänne vuoden päästä) kohdalla, vaikkei hänen menneisyytensä ehkä niin dramaattinen ole kuin Shanietan... Ja Mona on paljon onnellisempi. Vastapainoa ^^

Ja hei, olen kai jo sanonut, mutta mielestäni sinä olet myös yksi parhaista kirjoittajista, jotka tiedän. :)
Shanietta Kei
Oppilas

Pöllöpostia

ViestiKirjoittaja Shanietta Kei » 29 Loka 2015, 20:25

Ajattelin, että tällainen voisi selkeyttää tämän alueeni rakennetta - tai ainakin se on muilla näyttänyt toimivan! Joten jos sinulla on asiaa, ihan mitä tahansa, voit laittaa viestiä tänne. Myös yksityisviestiä saa laittaa, mutta eipä täällä taida hirveästi minut huomioivia olla, kun en niin kauheasti mihinkään osallistu.

Kiitos! <3

PS. Siirrän jo tulleet viestit tänne. Pahoittelen epäjärjestystä, yritän saada tämän viestin ensimmäiseksi.
Shanietta Kei
Oppilas

Re: Pöllöpostia

ViestiKirjoittaja Renée Mason » 14 Helmi 2016, 15:44

Moi Shanietta!

Mahtavaa ystävänpäivää! <3 Sinun ja Hestian kanssa oli kivaa kesällä! Toivon totisesti, että sinulla on mukava sunnuntai. Ja toivon myös, että pöllöni löytää luoksesi, vaikka sillä on muitakin kortteja vietävänä.

Hauskaa päivää! Nähdään joskus.

Renée
16-vuotias positiivinen, heittäytyväinen ja sosiaalinen tyttö gryffondorista. Rakastaa erityisesti lohikäärmeitä sekä muita eläimiä ja hymyilee enemmän kuin hengittää. Löytää kaikesta ja kaikista jotain positiivista, vaikka kukaan muu ei löytäisi.
Ei maailma kaadu, vaikka minä kaadun.

EPÄAKTIIVINEN inspiraationpuutteen ja muiden tylsien tekosyiden takia
Renée Mason
Oppilas

Tupa: Gryffondor

Paluu Kei, Shanietta