Michael hakee peliseuraa!

Lukuvuoden 2013-14 asiat löytyvät arkistoituna täältä.

Michael hakee peliseuraa!

ViestiKirjoittaja Michael Evans » 04 Loka 2013, 17:38

Minua himottaa päästä taas pelaamaan Michael Evansilla, kun olen hänet nyt elvyttänyt takaisin tähän peliin. Kaikenlainen peliseura kelpaa. Kaksinpeleihin varmaan löytyy ideaa jokaisen koulun hahmon kanssa. Rohkeasti siis vaan peliseuraksi!

Mikäli kiinnostuneita on useampiakin, voitaisiin pelata vaikka jotain illallista. Pienellä oppilasporukalla on varmaan järkevämpää, että koulussa olevat ruokailevat kaikki saman pöydän ääressä. Löytyykö tällaiselle mielenkiintoa?
Michael Evans
Ylläpitäjä

Opetettava aine: Numerologia

Re: Michael hakee peliseuraa!

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 02 Heinä 2014, 12:29

Minä voin tulla . Miten juttu alkaa?
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Luna Lake » 06 Heinä 2014, 18:21

Samoin! En olekkaan ennen pelannut Rehtorin kanssa! Illallinen kuulostaa kivalta.
Muista katsoa maailmaa avoimin silmin. Jokaisesta asiasta löydät jotain hyvää.

2-luokkalainen Luna Lake
Luna Lake
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Michael Evans » 30 Heinä 2014, 10:44

Katsotaan, missä vaiheessa saan Michaelin paremmin peliin. Tällä hetkellä pelaan hahmoillani aika montaa peliä tai olen juuri luvannut aloittavani. En edes muistanut viime lokakuista viestiä täällä... Asetelma on hieman muuttunut viime syksyltä, eikä koululla enää ole niin pientä porukkaa, että kaikki mahtuisivat saman pöydän ääreen syömään. Voisimme kuitenkin kehitellä jotain juonta, missä Karakatus ja Luna pääsevät tutustumaan rehtoriin.

Olisiko esimerkiksi jokin tokaluokkalaisille suunnattu infoilta tai illanvietto järkevä? Tai sitten vain tulette kyselemään jostain rehtorin epämääräisestä tiedotuksesta tokaluokkalaisille... Myös huispauskentällä rehtorin voi välillä bongata lentelemässä. Tai sitten voidaan kohdata tanssiaisten aikaan ruokailutilassa. Saisiko jostain näistä järkevää asetelmaa?

Minulla on tällä hetkellä aika täyttä pelien suhteen ja muutenkin koulun päivitysten kanssa. En siksi välttämättä saa pelattua mitenkään nopeaan tahtiin pelejäni ja aloittaminenkin saattaa hieman venyä. Toivottavasti tämä ei haittaa.
Hoitaa pientä lasta, eikä oikeastaan ehdi foorumille asti kuin satunnaisesti.

Koulun rehtori ja muodonmuutosten opettaja. Ylläpitotiimin pääjehu. Korpinkynsi, joka lähti maailmalle oppimaan kaiken muodonmuutoksista. Kangistettu joulukuun alussa, eikä osallistu peleihin.
(Kuva: http://avatars.jurko.net)

Katan hahmot: rehtori Michael Evans, jatko-opiskelija Maurice Poulin ja kummitus Baudouin Cornett.
Michael Evans
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Karakatus Kärmes » 30 Heinä 2014, 11:21

Minua ei ainakaan haittaa. Mikä vain noista aiheista sopii minulle.
Karkatus Kärmes: kärmessuu, pimeyden voimien kannattaja, UAKS.RY, kymmenen hirnyrkin omistaja, jonka unelma on tulla mahtavaksi pimeyden velhoksi.
Karakatus Kärmes
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Luna Lake » 09 Elo 2014, 10:56

Kaikki käy! Tanssiaisissa Luna ainakin voisi kaiken hälyn keskellä saada sanotuksi pari sanaa, ja tuo tokaluokkalaisten info tai illanvietto olisi kiinnostava...
Muista katsoa maailmaa avoimin silmin. Jokaisesta asiasta löydät jotain hyvää.

2-luokkalainen Luna Lake
Luna Lake
Oppilas

Tupa: Serdaigle

ViestiKirjoittaja Michael Evans » 09 Huhti 2015, 07:30

Tämä peli jäi jotenkin aloittamatta. Olen pahoillani tästä. Mikäli teitä vielä kiinnostaa, voisin yrittää saada aloitettua jotain...

Periaatteessahan Michael on nyt koomassa sairaalasiivessä, mutta hänet voisi pian herättää henkiin. Hän on kuitenkin ollut siinä tilassa jo marraskuusta lähtien, eikä muutaman alruunan kasvattamiseen pitäisi mennä näin montaa kuukautta. Hän voisi siis pian tehdä paluuta.
Hoitaa pientä lasta, eikä oikeastaan ehdi foorumille asti kuin satunnaisesti.

Koulun rehtori ja muodonmuutosten opettaja. Ylläpitotiimin pääjehu. Korpinkynsi, joka lähti maailmalle oppimaan kaiken muodonmuutoksista. Kangistettu joulukuun alussa, eikä osallistu peleihin.
(Kuva: http://avatars.jurko.net)

Katan hahmot: rehtori Michael Evans, jatko-opiskelija Maurice Poulin ja kummitus Baudouin Cornett.
Michael Evans
Ylläpitäjä

Paluu Lukuvuosi 2013-14