Toukokuun haaste: Hahmojen vaihtaminen 2 [2017]

Ajatuseula on taikaesine, johon voidaan tallentaa ajatuksia ja muistoja. Se on kivinen ja matala allas, jonka reunoja kiertää outoja riimuja ja merkkejä. Ajatuseulaan talletetut muistot ja ajatukset muodostavat kirkkaan ja alati pyörteilevän muistiaineen, joka muistuttaa valkeahkoa hopeaa tai nestemäistä valoa. Ajatusseula toimii arkistona edellisten vuosien kuukauden haasteille.

Toukokuun haaste: Hahmojen vaihtaminen 2 [2017]

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 03 Touko 2017, 10:53

Kuukauden haaste on jokaisen kuukauden alussa julkaistava tehtävä, jonka suorittamalla saa tupapisteitä. Tehtäviä on laidasta laitaan, mutta useimmiten ne liittyvät roolipelaamiseen tai taikamaailmaan. Jokainen tehtävä tulee suorittaa kyseisen kuukauden aikana saadakseen tupapisteet.

Hahmojen vaihtaminen on tuttu haaste kahden vuoden takaa. Haasteen ideana on vaihtaa hahmoa toisen roolipelaajan kanssa yhden roolipelin ajaksi. Roolipeli palataan normaaliin tapaan foorumilla, mutta toinen pelaaja kirjoittaakin sinun hahmosi näkökulmasta ja sinä hänen hahmonsa näkökulmasta. Haasteen tarkoituksena on kokeilla, millaista on pelata omista hahmoistaan poikkeavilla hahmoilla sekä nähdä, miten muut ovat ymmärtäneet sinun hahmosi.

Näet hyvän esimerkin haasteeseen osallistumisesta esimerkiksi täältä. Saatte kuitenkin aivan itse valita, minkä pituisin ja tyyppisin peliviestein pelaatte ja millaisen juonen kehitätte pelillenne.

Jotta saat 10 haastepistettä roolipelistä, sinun tulee kirjoittaa ainakin yksi roolipeliviesti kyseiseen peliin tämän kuukauden aikana. Sinun ei siis tarvitse ehtiä pelata roolipeliä loppuun toukokuun aikana. Suositeltavaa kuitenkin on, ettei peli jäisi roikkumaan monen kuukauden ajalle. Hahmosta kannattaa olla kirjoitettuna edes pieni esittely, jotta vastapelaajan olisi helpompi päästä sisälle hahmon luonteeseen.

Osallistumisaika: toukokuu 2017 (pelin saa pelata loppuun myöhemminkin)
Pisteytys: 10 p / hahmo + normaalit roolipelipisteet

Jos haluat ottaa osaa haasteeseen, ilmoita hahmosi tähän ketjuun. Voit osallistua haasteeseen yhdellä tai useammalla hahmollasi. Suositeltavaa on, että yhdessä roolipelissä on 2-3 henkilöä. Kun olet löytänyt peliseuraa itsellesi, voitte jatkaa suunnittelua joko tässä alla tai yksityisviestitse. Kun olette aloittaneet pelinne pelaamisen, ilmoittakaa linkki pelille vastauksena tähän ketjuun.

Minä tarjoan vaihdettavaksi hahmojani Mila Molinaa, Ronja Blomroosia, London Morelia ja Marceau Forestia. Tosin Marceau ei vastaa enää yhtään esittelyssään olevaa Marceauta, vaan hänestä on tullut tällainen. Muokkaan hänen hahmoesittelyä joskus.
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Re: Toukokuun haaste: Hahmojen vaihtaminen 2 [2017]

ViestiKirjoittaja Aurora Smith » 03 Touko 2017, 17:08

OMG mun on pakko pelata Londonilla, jos sulle sopii. Jill ja Aur on kummatkin vapaaehtosia. Sandyä en tunge tänne koska kukaan (muo ei lasketa) ei tiiä minkälainen persoona hän on.
Aurora Smith

ViestiKirjoittaja Alphonse Drake » 03 Touko 2017, 21:19

Tarjoan pitkää, tummaa ja komeaa englantilaista vaihdossa! Vaihtoja saa ehdotella!
Alphonse Drake
Opettaja

ViestiKirjoittaja London Morel » 03 Touko 2017, 22:05

Aurora Smith kirjoitti:OMG mun on pakko pelata Londonilla, jos sulle sopii. Jill ja Aur on kummatkin vapaaehtosia. Sandyä en tunge tänne koska kukaan (muo ei lasketa) ei tiiä minkälainen persoona hän on.

Sopii! Mä voisin pelata Jillillä. Onko sulla ideaa minne peli sijoittuisi? :)
London Morel (27): Huolettoman elämäntyylin omaava, itsevarma ja menevä naistenmies. Rakastaa huispausta.
Muut hahmoni: Mila Molina, Ronja Blomroos & Michelangelo Pele
London Morel
Alumni

Tupa: Cerfeur

ViestiKirjoittaja Jill Bauer » 04 Touko 2017, 04:53

London Morel kirjoitti:Sopii! Mä voisin pelata Jillillä. Onko sulla ideaa minne peli sijoittuisi? :)

Hmm... ei ole mitään ideaa
Jill Bauer

ViestiKirjoittaja London Morel » 04 Touko 2017, 10:28

Jill Bauer kirjoitti:
London Morel kirjoitti:Sopii! Mä voisin pelata Jillillä. Onko sulla ideaa minne peli sijoittuisi? :)

Hmm... ei ole mitään ideaa

Cerfeurin tupaan? Suurten Saliin? Yhteiseen oleskeluhuoneeseen? Laita mulle vaikka yksäriä, niin voidaan suunnitella tarkemmin. :)
London Morel (27): Huolettoman elämäntyylin omaava, itsevarma ja menevä naistenmies. Rakastaa huispausta.
Muut hahmoni: Mila Molina, Ronja Blomroos & Michelangelo Pele
London Morel
Alumni

Tupa: Cerfeur

ViestiKirjoittaja Liina Lehtinen » 06 Touko 2017, 01:50

Vaihtoon löytyy 5-luokkalainen, temperamenttinen ja tarvittaessa myös suojeleva, empaattinen ja kiltti mustahiuksinen ja käytännöllisiä sinisiä tai hopeisia kaapuja ja laukkuja suosiva korpinkynsityttö Sandra Madnison ynnä nopeasti suuttuva ja yhtä nopeasti leppyvä, iloisenvärisiä ja turhaa siistimistä kaipaamattomia kaapuja ja ruskeaa laukkua käyttävä 4-luokkalainen Milly Melody Rohkelikosta.

Vaihtoja voipi ehdodaa.
Kakkosluokkalainen keppostelia Pouffsouflesta, iloinen ja ystävällinen Liina Lehtinen.

Puoliaktiivinen ainakin marraskuun ajan, vastaan roolipeleihin säännöllisesti.
Liina Lehtinen
Oppilas

Tupa: Pouffsouffle

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 25 Touko 2017, 20:48

Vielä on muutama päivä aikaa aloittaa toukokuun haasteeseen liittyvän pelin pelaaminen! Ehdottakaa reippaasti toisillenne peliseuraa sekä ideoita pelille. Minun Mila, Ronja ja Marceau on vielä seuraa vailla. London ja Jill aloittivat oman pelinsä tänne. :)
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Mila Molina
Opettaja

ViestiKirjoittaja Liina » 05 Kesä 2017, 19:25

Minun Sandra olisi peliseuraa vailla, jos haaste on yhä voimassa?
Hän voi aloittaa pelin Milan kanssa, jos se Milan pelaajalle käy? :)
Liina

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 06 Kesä 2017, 10:36

Liina kirjoitti:Minun Sandra olisi peliseuraa vailla, jos haaste on yhä voimassa?
Hän voi aloittaa pelin Milan kanssa, jos se Milan pelaajalle käy? :)

Toukokuun haaste on päättynyt, koska on jo kesäkuu. Kesäkuun haaste julkaistaan pian. Jos haluat vaihtaa kanssani hahmoja, se kyllä edelleen onnistuu, mutta me emme saa siitä enää kymmentä lisäpistettä. Laita vaikka yksäriä, jos haluat vielä pelailla. :)
Mila Molina
Opettaja

Seuraava

Paluu Ajatuseula