Kesäkuun haaste: Piirustustehtävä [2017]

Ajatuseula on taikaesine, johon voidaan tallentaa ajatuksia ja muistoja. Se on kivinen ja matala allas, jonka reunoja kiertää outoja riimuja ja merkkejä. Ajatuseulaan talletetut muistot ja ajatukset muodostavat kirkkaan ja alati pyörteilevän muistiaineen, joka muistuttaa valkeahkoa hopeaa tai nestemäistä valoa. Ajatusseula toimii arkistona edellisten vuosien kuukauden haasteille.

Re: Kesäkuun haaste: Piirustustehtävä [2017]

ViestiKirjoittaja Matthias Frankowski » 28 Kesä 2017, 18:40

Liittyy toki erittäin vahvasti Châteauhon. <33
Kuva
"Kävele sata metrii mun kengissä, selviit hengissä, mut sun elämäs ei oo enää entistä"
- Huge L, Matka mun kengissä

Matthias Frankowski, 6.-luokkalainen Serpentard. Arkielämä koostuu kouluelämästä selviytymisestä ja kaverin kanssa oleilusta.
Matthias Frankowski
Oppilas

Tupa: Serpentard

ViestiKirjoittaja Evelyn Clément » 30 Kesä 2017, 23:29

Mun piti piirtää, mut en pystynyt xddd se ei vaan oikeen onnannu...
mut kaivoin nyt jonkun ikivanhan piirtämäni kuvan jostaa xdd

Joo, hyvin meni taas, mut kuvast tulloo liian suur, joten koko kuva o nyt tääl xd tuos tuo joku osakuvaversio...
Kuva
Tämä hahmo ei ole roolipelillisesti enää mukana, mutta jos näet uuden viestin, niin haamuilen todennäköisesti ylläpidon asioilla :)

Hahmoni: Evelyn Clément, Deborah Samatha Fey ja Nicolas Cartier
Evelyn Clément
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 02 Heinä 2017, 18:31

Kiitos kaikille osallistuneille! Tosi hienoja, erilaisia ja hauskoja piirroksia teillä kaikilla. Jokainen teistä saa 10 pistettä!
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Edellinen

Paluu Ajatuseula