Plasmat sekaisin

Plasmat sekaisin

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 18 Elo 2020, 22:49

Mukana olevat hahmot: Rain Savage & Heather O’Hara
Ajankohta: 22.8.2020
Tapahtumapaikka: Yhdistynyt Kuningaskunta, huispauksen MM-kisojen leiriytymisalue
Juoni: Rain ja Heather saapuvat telttaan ryyppäämään ja keskustelemaan syvällisiä huispauksen MM-kisoja edeltävänä yönä
Varoitukset: Humaltumista, alaikäisen alkoholinkäyttöä, oksentamista jne.
Muuta: -

Rainin päässä pölötti kilpaa kaksi eri ääntä. Toinen niistä mietti, miksi Rain oli näin humalassa, miksi tosiaan, mitä järkeä nyt taas?? Ja mikä pahempaa: Heather oli myös humalassa ja pieni ja halusi juoda lisää ja varmaan kupsahtaisi yöllä alkoholimyrkytykseen tätä menoa ja... Ja sitten oli se toinen ääni, joka äyski ensiksi mainitulle, että pää kiinni nyt jo tai hiljennän sen alkoholilla! Se ei jaksanut kuunnella.

He olivat ostaneet lisää juomia. Rain pullon tuliviskiä sekä mustan kahvin ja Heather jotakin toivon mukaan paljon viskiä miedompaa, minkä etikettiä Rainin silmät eivät sillä hetkellä pystyneet lukemaan. Kaksikko löysi tiensä Rainin telttaan, missä tämä ennemminkin putosi kuin istui makuupussinsa päälle. No niin, hienoa, maailma pysyi taas vaihteeksi paikallaan. Tai ei se kyllä pysynyt, mutta ainakin persus oli tukevasti paikoillaan. Ensimmäinen niistä äänistä sai Rainin nostamaan kahvimukin huulilleen, sillä hänen pitäisi nyt pysyä hereillä ja vahtia Heatheria. Toinen ääni puolestaan käskytti käsiä aukaisemaan myös pullon ja totesi, että Heatherin vahtiminen oli mennyt jo katastrofaalisesti pieleen, eikä mielen perukoilla yhä kummittelevaan huoleen mikään muukaan auttaisi kuin lisäviski omaan päähän.

”Mitä sä otit?” Rain kysyi Heatherilta samalla kun katsoi omia juomiaan yrittäen päättää, oliko niitä kaksi vai ehkä sittenkin neljä.
Rain Savage

Re: Plasmat sekaisin

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 20 Elo 2020, 19:11

Heatherin pää oli sumea. Ja toisaalta taas ihan hiton kirkas. Pääasiassa kuitenkin sumea, eikä hänen jalkansa suostuneet vain toimimaan. Onneksi Rain oli siinä, sillä tyttö piti kiinni Rainista koko matkan kävellessään kohti tuon telttaa. Missä hänen oma telttansa edes oli? Heather ei ollut enää varma.

Ihana tasainen maa. Heather valui tosin kyljelleen teltan lattialle ja katsoi Rainia. Mitä hän otti...? Heather maistoi juomaansa. "Tämä on jokin... drinkki tai sellainen. Maistuu kahvilta kai, ja tämä on kylmää" Heather teki analyysinsä. "Ja tämä on hyvää" hän tutkaili juomaansa pohtivana.

"Kiitti kun pääsen tänne täks yöksi" Heather katsoi Rainia ja katseen tarkentaminen oli todella vaikeaa. Hän myös halusi hellyyttä ja haleja, mutta ei voisi vain kömpiä Rainin syliin. Rain voisi silti silittää hänen hiuksia. Heatherin katse oli mietteliäs, tai niin mietteliäs kuin humalassa voi olla.

"En enää muista tarkalleen, että missä mun teltta edes on... Onneksi suurin osa tavaroista on mukana" Heather totesi ja virnisti hilpeästi, juoden juomastaan.
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 20 Elo 2020, 20:29

Rain katsoi huolestuneena, kun Heather valui makaamaan lattialle. Eikö tuo pysynyt pystyssäkään enää? Paljonko tyttö oli juonut? Rain ei pystynyt muistamaan. Ei hän muistanut enää edes omaa juomasaldoaan tarkalleen. ”Kahvia..? No on tosi hyvä, et siin on kahvia!” Rain kommentoi Heatherin juomaa ja yritti kai jotenkin sivuuttaa sen seikan, että se oli silti drinkki. Jos siinä oli kahvia, se auttaisi. Joo.

”Joo, tietty”, Rain vastasi kiitoksiin yösijasta. Sitten hän otti kahvinsa ja siirtyi makaamaan kyljelleen Heatherin eteen. Hän katsoi toisen kasvoja ja asetti kahvimukin heidän väliinsä suhteellisen huterasti. Hyvä ettei se kaatunut. ”Juo totakin kahhvia...” Rain sopersi ja haukotteli ja vain makasi maassa. Suhteellisen puolustuskyvytön asento, mutta mihinkä tässä pitäisi varautua ainakaan niin kauan kuin kukaan Heatherin epäilyttävistä kilpakosijoista ei paukkaisi sisään.
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 21 Elo 2020, 20:41

Heather oli juonut paljon, ja vaikka tyttö olikin kokeilunhaluinen, ei hän ollut useampaa kertaa juonut. Tai jos oli, ei ainakaan näin paljon kerralla. Kivaa kuitenkin oli ja Heather hymyili Rainille. "Kiitos, mutta mulla on omakin kahvi" Tyttö totesi hilpeänä ja joi "kahviaan".

"Onneksi olit täällä... En tiedä olisinko viihtynyt Nathanin kavereiden kanssa" Heather totesi vähän ajatuksissaan ja katsoi Rainia. "Londonin teltassa olisin voinut kuitenkin vierailla..." tyttö virnuili ja joi drinkkiään.

"Miksi sun mielestä London on niin paha?" Heather katsoi Rainia kysyvänä, tämä kysymys oli askarruttanut hänen mieltään jo hetken.
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 21 Elo 2020, 21:48

Kun Heather ei ottanut kahvia vastaan, Rainin olisi tehnyt mieli sanoa jotain sellaista kuin: On se kumma kun nyt ei mikään terveellinen maistu, kun normaalisti puputat kaikki päivät salaattia. Mutta ei siitä olisi kuitenkaan tullut nyt mitään. Ihan liian pitkä lause. Niinpä hän tyytyi vain pyöräyttämään silmiään ja joi kahvia sitten itse.

Heather olisi halunnut vierailla Londonin teltassa? Rain nyrpisti nenäänsä. Ai miksikö tuo oli paha? Eikö se ollut selvää? ”Se vaan pelaa ja sit pettää. Ei se välitä susta oikeesti”, Rain totesi, sillä näin hän uskoi asian olevan. London vaikutti pinnalliselta ja välinpitämättömältä pentujätkältä, joka ajatteli vain itseään ja omaa nautintoaan. Rain ei uskonut että tuota kiinnostaisi pätkääkään sen enempää Heatherin tunteet kuin terveyskään. London ei ollut yhtään huolissaan, vaikka Heather oli viisitoista ja joi. Niin nuoret joutuivat parantajalle, jos ne joivat vahingossa liikaa. Hän oli sen nähnyt ja melkein kokenutkin.

Rain joi taas kahvia ja hengitti syvään. Hän rutisti otsansa kurttuun yrittäen ankarasti muodostaa lisää järkeviä lauseita usvaisessa päässään. ”Jos säkään et välitä ja haluut vaan pitää hauskaa, nii ei kai siin mitään mut... Morel on vanhempi, ja mä en luota siihen. Se voi tehä jotain, mitä sä et haluu.”
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 23 Elo 2020, 15:42

Se ei välitä susta oikeastiRainin sanat jysähtivät Heatherin tajuntaan. Niin, välittikö London edes? Oliko hän ollut Londonille vain hetken hupia? Välittiköhän Nicolaskaan? Ehkä hänkin välitti vain itsestään ja oman nahkansa pelastamisesta? Heather joi juomaansa lisää, haluten unohtaa ajatuksensa. Miksi hän edes kysyi? Tavallaan hän tiesi jo vastauksen.

"Ei London tekisi mitään mitä mä en haluais..." Heather sanoi ja alkoi miettimään sanomisiaan. Vai tekiskö kuitenkin? Vaivautuisko London? Hän vaikutti sellaiselta tyypiltä, joka luovutti todella helposti. Luovuttihan hän Heatherinkin suhteen, kun sai heidät kiinni Nicolaksen kanssa. "Hän ei vaikuta siltä, että jaksais vaivautua tekemään minkään eteen töitä" Lisää juotavaa.

"Voitko muka väittää, että Nicolas olisi parempi valinta?"
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 24 Elo 2020, 18:34

Ai eikö London tekisi? Rain odotti jotain siirappista selitystä kuinka Morel oli niin kiva ja huomaavainen ja lirkutteli naisille niiin kohteliaasti! Mutta sitten Heather töksäyttikin, ettei London vaikuttanut siltä että vaivautuisi tekemään minkään eteen töitä. Ensin Rain tuijotti tyttöä silmät suurina, ja sitten hän purskahti raikuvaan nauruun. ”Heheheh! Ai eikö... vaivaudu!” Rain hekotti kuin maailman parhaalle vitsille ja tuli siinä jotenkin epähuomiossa paiskanneeksi puoliksi joudun kahvinsa toiselle puolelle telttaa. Se oli niin hervottoman hauskaa ja varmasti myös osuvaa! Rain piteli kylkiään ja vain nauroi lattialla vedet silmissä kunnes alkoi pelätä että oksentaisi kohta, jos ei saisi sitä loppumaan.

Hiljalleen nauru alkoi tyrehtyä, ja pystyessään taas hengittämään kunnolla Rain tajusi, että Heather oli kysynyt jotain. Oliko Nicolas parempi? ”Heh no... en mä vaan tiedä?” Tyttö pyyhki silmiään ja makasi jokseenkin kippurassa virnistellen ja irvistellen, koska auauau vatsalihakset. ”Se oli ainakin huolissaan. Ja syystäkin kun sä... strippasit kadulla alaikäsenä, pyhä Morgana!”, Rain sopersi ja kurotti ottamaan viskipullonsa kun kahvi oli mystisesti kadonnut jonnekin. ”Mutta kuule, mun neuvo on, et älä ota kumpaakaan! Äläkä sitä kolmattakaan, vaik se olikin nuorempi. Se oli jotenki outo.” Rain aukaisi pullon hampaillaan ja joi kulauksen. ”Kuule sä tarviit jonkun sellasen ku mä! Mä sentään kiipesin liukumäkee väärään suuntaan Noahin takia, vaikka kaikki katto”, Rain paljasti tämän suurenmoisen rakkauden urotekonsa.
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 24 Elo 2020, 19:37

Rain nauroi. Heather ei ollut koskaan kuullut Rainin nauravan, ja hän hämmentyi. Mitä hauskaa hän sanoi edes? Hän kohotti kulmiaan Rainille. "No en usko että London jaksaisi vaivautua..." Heather katsoi kuinka puoliksi juodusta kahvista valui hieman teltan lattialle. No hups.

"Nicolas on aina huolissaan" Heather huomautti. "Ihan kuin hän pelkäisi elämää" hän jatkoi ja haroi hiuksiaan. "Ja en stripannut kadulla, vaan ihan strippiklubilla!" Heather korjasi ja virnisti. "Ja tienasin, en oikeasti tiennyt että siitä voi saada noin paljon rahaa kerralla" Hän voisi tehdä sen ihan hyvin uudestaankin, ei häntä haitannut. Niin kauan kun porukka piti näppinsä erossa, siinä ei ollut valittamista.

Heather katsoi Rainia päästä varpaisiin. Vai jonkun sellaisen kuin Rain. "No kerroppa mistä mä sellaisen löydän?" Heather on huvittunut. "Ja se kolmas... Zack se taisi olla tai jotain... se oli houkuttava" Heatherin ilme oli unelmoiva, haaveileva. Hänen ajatuksensa vaelsivat vähän pidemmälle, ja Heather näki melkein silmiensä edessä Nicolasin. "Nicolas on... hurmaava. Mut en mä tiedä voinko luottaa häneen" Heather joi juomastaan ja katsoi Rainia.
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 24 Elo 2020, 20:37

Rain kurtisti hieman kulmiaan yrittäen pysyä perässä Heatherin puheissa. Nicolas pelkäsi elämää? Joooo aiiivan... Ei, hän ei nyt tajunnut ollenkaan. Strippi oli clubilla? Joo, okei, se oli hyvä. Parempi ja turvallisempi kuin katu, kyllä. Rain nyökkäili.

Rain virnisti itsevarmasti, sillä eikös tuo Heatherin vilkaisu ollut juuri sellainen ’mistä muka löydän jonkun kuumemman kuin sä” -katse. Olihan toki, niin se tuliviski ainakin kuiskaili korvaan. ”Nooh nii’in, valitettavasti taitaa olla niin, että mua on vain yksi”, Rain totesi ylpeänä. Vain yksi joka oli niin seksikäs, tyylikäs, rohkea, fiksu, ovela, jännittävä, huumorintajuinen... Houkuttava, hurmaava, joo aivan. Rain kierähti selälleen ja joi ja hymyili autuaasti katolle edes huomaamatta, kenestä Heather itseasiassa puhui. Rain oli kyllä lähestulkoon täydellinen! Miten ihmeessä se olikaan päässyt häneltä jossakin vaiheessa unohtumaan. Noah oli tosi onnekas!

Mutta mitä luottamisesta? ”Häh? Jooo, tietty voit luottaa. En mä tee mitään. Mä vaan juon ja makaan! Siis tässä... täshä makaan! En makaa sua”, Rain selitti ja hihitti käheästi telttakankaalle, joka ei pysynyt paikoillaan. Aika kovat aallot siellä ylhäällä ja täällä alhaalla ehdottomasti myös. Viskiä valui suupielestä poskelle, kun juomisen tähtäys ei ollut enää kovin tarkkaa.
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 24 Elo 2020, 21:01

Heather katsoi Rainia pitkään ja huvittuneena, valuen makaan ystävänsä vierelle. "Kyllä Rain, olet oman elämäsi helmi" Heather hymyili Rainille. "Mutta sua on vain yksi, ja nytkin olet varattu" Pieni mutru tuli Heatherin huulille, joka tosin levisi virnistykseksi.

"Kyllä mä tiedän että suhun voi luottaa" Heather kikatti Rainille. Tuo oli hassu. Ja vähän humalassa. "Ja olet niin... uskollinen Noahille. Ja ystäville muutenkin. Tiedätkö, olen tosi iloinen ku ystävystyttiin..." hän hymyili Rainille humalaisen iloisesti.

"Ollaanhan me ystäviä?"
Heather O'Hara
Alumni

Seuraava

Paluu Foorumipelit