Rain oli enemmän kujalla kuin Heather oli aavistanut. Heather ei edes peitellyt huvittuneisuuttaan. "Ei ei ei, pokeri, se korttipeli. Uhkapeli. Missä voidaan myös bluffata ja yleensä porukka köyhtyy siinä. Pokeri-ilme on se, kun sun kasvoilta ei voi lukea mitään tunnetilaa" Heather selitti ja katosi Rainia. Mikä hiton keltainen kani?
"Olen lähdössä roadtripille mun serkun kanssa, kierretään pitkin Eurooppaa. Tarvisin vain hyvän alibin etumatkaa varten, joten voisinko tulla sun luo "yöksi" ja käyttää sitä hyödyksi?" Heather teki lainausmerkit katsoen Rainia anovasti. "Mä tiedän, että vanhemmat saattaisivat saada meidät liian aikaisin kiinni, joten tarvitsen useamman päivän etumatkan. Rain, olisit just oikea auttamaan"
Heather halusi sille reissulle, ja tämä oli loistava mahdollisuus. Hän myös halusi kauemmas Nicistä, joten tämä oli vielä parempi mahdollisuus. "En kestä katsella Nicolaksen naama päivästä toiseen..." Heather puri huultaan ja katseli lähinnä seiniä. Sehän se totuus oli, hän ei halunnut nähdä ihastustaan joka päivä, tietäen että on aina numero 2.
"Me ollaan suunniteltu jo mun serkun kanssa, että missä ollaan ja yövytään..." Heather kertoi lisää, vaikka fakta olikin että suunnitelmat ei ollut vielä ihan aukottomia. "Oikeesti, ei sun tarvitse sanoa mun vanhemmille muuta kuin että olin sun luona yötä, ja sitten et tiedä mihin menin, eihän se ole vaikeaa?"