Hôpital Ste Denis

Hôpital Ste Denis

ViestiKirjoittaja Sophie Everett » 26 Huhti 2021, 22:19

Hôpital Ste Denis
Osallistujat: Sophie Everett, Heather O'Hara
Juoni: Sophie käy tapaamassa Heatheria Pyhän Dionysiuksen sairaalassa
Nimi, tupa ja pelitunnit: Sophie Everett, henkilökunta, 1h 20min & Heather O'Hara, Serpentard, 1h 20min


[21:09] <@Heather> *eli pari päivää tämän onnettoman elokuvareissun jälkee, makaa tajuissaan Pyhän Dionysiuksen sairaalassa. Tosin lievää ketutusta havaittavissa*
[21:09] <@Heather> *selaa ajatuksissaan jotain huispauslehteä*
[21:15] <SophieEverett> *Sophie Everett, Châteaun loitsujen ja sauvatiedon opettaja, oli juuri saapunut Pyhän Dionysiuksen sairaalaan. Tiedistelutiskillä käytyään laivastonsiniseen kaapuun pukeutunut noita nousi portaat ylös neljänteen kerrokseen ja saapui liemi- ja kasvimyrkytysten osastolle.*
[21:15] <SophieEverett> *Oikean huoneen löydettyään Sophie koputti oveen ja astui sisään. Huone oli aika pieni ja ankea ja siellä oli kolme potilasta. Heather, jota Sophie oli tullut katsomaan, oli laitimmaisessa vuoteessa pienen ikkunan vieressä.*
[21:16] <@Heather> *ankea huone tosiaan oli, mutta oli sentään saanut ikkunapaikan. Vilkaisee ovelle ja katsahtaa professoria vähän yllättyneenä*
[21:16] <@Heather> *sulkien huispauslehden* ...hei professori Everett
[21:18] <SophieEverett> Hei, mademoiselle O'Hara *Sophie tervehti kävellessään lähemmäs ja loihti kimpun sinisiä neilikoita, jotka hän laittoi maljakkoon yöpöydälle Heatherin sängyn viereen.* Kuinka voit?
[21:19] <@Heather> Ihan hyvin, vaikka joudunkin olemaan pääasiassa nestemäisellä ruokavaliolla vähän aikaan *katsahtaa kimppua* Kaunis kimppu *pieni hymyntapainen*
[21:21] <SophieEverett> Mukava kuulla, että voit paremmin. Ja kiva, että pidät kukista. *Hymyilee* Olisin tuonut suklaatakin, mutta arvelin, ettet vielä pysty syömään.
[21:22] <@Heather> Varmaan pystyisin, mutta ei mun anneta.... *pieni mutru* Vasta huomenna jotain kiinteämpää, joten pääsen varmaan vaihtaan vellistä puuroon
[21:24] <@Heather> *laskee huispauslehden pöydälle ja katsoo professoria*
[21:24] <@Heather> *on varmaan letittänyt hiukset pois tieltä, tai äitinsä on letittänyt*
[21:25] <SophieEverett> Pikaista paranemista *Sophie toivotti ja istahti Heatherin sängyn laidalle, vilkaisten lehteä jota tyttö oli selaillut ennen professorin saapumista. Katsoo sitten Heatheria* Jos suinkin jaksat kertoa, niin haluaisin kuulla mitä Poudlardinessa tapahtui.
[21:28] <@Heather> Voin mä kertoa... *kohauttaa olkiaan kevyesti*
[21:29] <@Heather> Olin siis Poudlardinessa, suunnittelin meneväni katsoon sen uuden elokuvan mikä oli sinne tullut, yksin ja rauhassa. No... sain sitten Blomroosin vieruskaverikseni ja me... *mietti sanojaan*
[21:29] <@Heather> No, keskusteltiin tavalliseen tapaamme
[21:29] <@Heather> *eli riideltiin*
[21:30] <@Heather> Ja aika elokuvan alussa, kun hän vihdoin ja viimein hiljeni hetkeksi ja sain keskityttyä itse elokuvaan, aloin oksenteleen ja olo meni ihan kamalaksi
[21:31] <@Heather> Ja lopputuloksena päädyin tänne
[21:31] <SophieEverett> *Nyökkää ja hymyilee, kuunnellen Heatherin tarinaa. Tarinan edetessä nainen kohotti kulmiaan, sitten kurtisti niitä ja näytti mietteliäältä.* Aivan. *Hän sanoi lyhyesti*
[21:32] <@Heather> En oikeastaan tiedä enempää. Paitsi sen, että kivennäisvedessäni oli pesuainetta
[21:32] <@Heather> Se selvisi tänä aamuna... Mikä on outoa, koska ostin pullon ennenkuin menin elokuvateatteriin
[21:33] <@Heather> *katselee professoria*
[21:33] <SophieEverett> *Nyökkää* Tapaustahan tietenkin tutkitaan elokuvateatterin, aurorien ja koulun toimesta. *Sophie sanoi sitten* Vaikuttaa siltä, että joku sabotoi juomasi, joko ennen kuin tulit elokuviin tai sen jälkeen.
[21:34] <@Heather> *nyökkää* Vanhemmat on kai tulossa koululle... tai isä sanoi, että aikoo ottaa selvää kuka tämän teki
[21:36] <SophieEverett> *Nyökkää* Todennäköisesti kyse oli vain erittäin pieleen menneestä pilasta, mutta me otamme tietenkin selvää kuka sen takana on ja hän joutuu siitä vastuuseen. *Sophie lupasi* Tällä hetkellä kaikilta oppilailta on pääsy kielletty Poudlardineen ja elokuvateatterissa olleita oppilaita aletaan kuulustella tämän päivän aikana.
[21:37] <@Heather> Hyvä niin... en haluaisi joutua pelkään ruokiani mitä syön
[21:38] <@Heather> *ei tiedä miten voi syödä koululla normaalisti, mitä jos kuka tahansa yrittäisi myrkyttää*
[21:41] <SophieEverett> Ymmärrän hyvin. *Sophie sanoi hymyillen* Minäkin olin kerran myrkytyksen uhri. Hullu eksä. *Sanoo matalalla äänellä. Tästä oli jo melkein kymmenen vuotta, mutta Sophie muisti sen elävästi - juttua oli paisuteltu Päivän Profeetassa viikkoja.*
[21:42] <@Heather> Ai? *näyttää yllättyneeltä* ...Astetta hullumpi eksä, mitä hänelle kävi?
[21:47] <SophieEverett> Jäi kiinni ja sai pitkän vankeustuomion. *Sophie sanoi* Pian sen jälkeen huomasin olevani raskaana ja jäin äitiyslomalle. Raskaus oli vaikea, mutta tyttäreni syntyi terveenä, luojan kiitos. Hän täyttää tänä vuonna seitsemän.
[21:48] <@Heather> *nyökkää* Onneksi tyttärellenne ei käynyt mitään... ja selvisitte itsekin
[21:52] <@Heather> ...Miten uskalsitte sen jälkeen syödä tai juoda mitään, mitä ette ollut itse valmistaneet?
[21:55] <SophieEverett> Totta kai minua pelotti, mutta minä tiesin myrkyttäjän ja ettei hän enää pääsisi satuttamaan minua. Käytin myös jonkun aikaa loitsuja joilla varmistin ettei ruoissa ja juomissa varmasti ollut mitään. *Sophie sanoi*
[21:56] <@Heather> *nyökkää*
[21:56] <@Heather> Se varmasti helpotti...
[21:58] <SophieEverett> Älä huoli, me pidämme huolta, että myrkyttäjäsi jää kiinni eikä voi vahingoittaa sinua enää. *Sophie sanoi lohduttavasti*
[21:58] <@Heather> *pieni hymy* No toivottavasti jää... en halua alkaa säikkyyn ruokaani. Tai juomiani.
[22:00] <@Heather> Kouluvuotta on kuitenkin vielä jäljellä
[22:02] <SophieEverett> Niinpä. *hymyilee* Me toimitamme sinulle koulukirjasi lähipäivinä, niin et jää jälkeen läksyissä ja V.I.P.-kokeisiin lukemisessa. Älä kuitenkaan stressaa liikaa, tällä hetkellä on tärkeintä, että paranet. Deadlineja ja jopa kokeita voi siirtää tarvittaessa.
[22:04] <@Heather> *nyökkää* Ehkä en ole kuin tämän viikon pois, en tiedä yhtään milloin pääsen täältä. Kaippa halutaan varmistua, että mulla pysyy ruoka sisällä, ennenkuin päästetään mihinkään.
[22:04] <@Heather> Ja en tiedä haluaako vanhemmat, että käyn kotona *kohauttaa olkiaan* Mut kiitos, ne kirjat olisi tarpeelliset *pieni hymy*
[22:17] <SophieEverett> Täysin ymmärrettävää *Sanoo hymyillen* Palaat sitten kun voit taas hyvin. *Sanoo ja nousee* Minun pitää nyt palata koululle, mutta jos sinulla tulee mieleen jotain Poudlardinen tapahtumista tai vaikka kysyttävää loitsuista, niin voit aina lähettää minulle pöllöpostia
[22:20] <@Heather> *nyökkää* Joo, lähetän kirjeen jos jotain tulee *pieni hymy* Ja vanhempani ovat kai tulossa viimeistään huomenna käymään koululla, jos muistan oikein
[22:27] <@Heather> Tuota... ja jos joku kyselee mun voinnista, niin voi kyllä sanoa että voin ihan hyvin *katsoo Everettiä*
[22:28] <SophieEverett> *Nyökkää* No, hei sitten, mademoiselle O'Hara. Pikaista paranemista ja toivottavasti nähdään pian koululla. *Hymyilee ja poistuu huoneesta*
[22:29] <@Heather> Hei... ja kiitos kun kävit *hymyilee tuolle*
"Ne cesse jamais de réver, ne jamais arrêter de croire, ne jamais abandonner, ne jamais cesser d'essayer et ne jamais cesser d'apprendre."

Sophie Everett, rehtori ja sauvatiedon opettaja.

Muut hahmoni: Luol Crunel & Gaëtan Archambault
Avatar
Sophie Everett
Rehtori
 
Viestit: 208
Liittynyt: 17 Heinä 2019, 01:16
Paikkakunta: Dijon, Ranska
Opetettava aine: Sauvatieto

Re: Hôpital Ste Denis

ViestiKirjoittaja Sophie Everett » 25 Elo 2021, 21:14

Kiitos pelistä!

Heather O'Hara, Serpentard: 6p
Sophie Everett, henkilökunta: 6p
"Ne cesse jamais de réver, ne jamais arrêter de croire, ne jamais abandonner, ne jamais cesser d'essayer et ne jamais cesser d'apprendre."

Sophie Everett, rehtori ja sauvatiedon opettaja.

Muut hahmoni: Luol Crunel & Gaëtan Archambault
Avatar
Sophie Everett
Rehtori
 
Viestit: 208
Liittynyt: 17 Heinä 2019, 01:16
Paikkakunta: Dijon, Ranska
Opetettava aine: Sauvatieto


Paluu Chatroolipelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron