Jälleennäkemisen riemua, pahoinvointia ja selityksiä

Jälleennäkemisen riemua, pahoinvointia ja selityksiä

ViestiKirjoittaja Nicolas Cartier » 02 Loka 2020, 21:07

Osallistujat: Yllättävästi... Heather O'Hara (Serpentard) & Nicolas Cartier (Cerfeur)
Peliaika: ei mitään hajua (okei, okei... eli klo 20.28-22.58. (2,5h) ja 18.08-22.00 (vajaa 4h))
Pelipäivä: ei mitään hajua, joskus viime kuussa? Tai kuukausi sitten? Kumminkin sen am:n yhteispelin lähiaikana? Näköjään kahdelle päivälle tämäkin pelin loki mennyt.
Juoni: Nicin ja Heatherin kohtaaminen huispausotteluissa Heatherin karkureissun jälkeen. Ehkä jopa toiveikkaan oloinen peli.
Muuta: Katkeaa töks, mut asia varmaan siihen mennessä done, joten jatkoa tuskin tulee tähän viestiketjuun.

[20:28] <@Heather> *haahuilee tosiaan alueella krapulassa, olo on järkyttävä ja päällä eiliset vaatteet. Valkoiset shortsit siis ja sininen glittertoppi*
[20:28] <@Heather> *meikit levinneet ja hiukset pikaponnarilla*
[20:29] <Nicolas> * Nicolaksen eilinen peli-ilta oli maistunut Londonin takia puulta, mutta lopulta perhehetki oli ollut sentään ihan ok kivaa *
[20:29] <Nicolas> * Nic oli mennyt aikaisin nukkumaan, mutta tavanomaiset huolet kiersivät kehää, eikä hän taaskaan ollut nukkunut hyvin *
[20:29] <@Heather> *ei muista yöstä tarkalleen mitään*
[20:29] <@Heather> *tai jotain pieniä pätkiä, mutta vähän on hämärää*
[20:30] <Nicolas> * Londonin puheet porautuivat mieleen ja Nicin oli vaikea olla kuvitellematta kaikkia niitä ongelmia, mihin Heather oli saattanut joutua *
[20:31] <@Heather> *missä helvetissä se teltta oli?*
[20:31] <@Heather> *missä Nathan on*
[20:31] <Nicolas> * ja samalla Nic oli ollut huispausottelussa... nauttimassa peleistä, kun Heather saattoi olla ties missä *
[20:31] <Nicolas> * äh... miten saattoikaan olla niin itsekäs... olisi pitänyt olla etsimässä Heatheria *
[20:31] <@Heather> *kaippa se oli kavereidensa kanssa...*
[20:32] <@Heather> *haahuilee ympäriinsä, löytämättä telttaansa*
[20:32] <Nicolas> * vatsan kurninta sai Nicin kuitenkin suuntaamaan ruokakojuja kohti *
[20:32] <@Heather> *hitosti ihmisiä. Kamala päänsärky*
[20:32] <@Heather> *kamala olo*
[20:32] <@Heather> *nälkäkin olis*
[20:32] <@Heather> *tai ei... oksettaa*
[20:32] <Nicolas> * hän ei ollut eilen syönytkään paljoa, kun pitatkin vain katosivat *
[20:32] <@Heather> *sekä että*
[20:33] <@Heather> *Yrittää muistella koko aluetta, mutta kun oli jo ottanut ennen kuin törmäsivät Nathanin tuttuihin... alue tuntui vain todella uudelta*
[20:33] <@Heather> *haistaa ruuan, miettien jotain ihanaa ja suolaista*
[20:34] <Nicolas> * kävelee haiskujen mukaan nimettyä teltta-aluetta ruokakojuja kohti *
[20:35] <Nicolas> * katselee vastaantulijoiden velhokaapuja ja miettii, että farkut ja t-paita saattoivat olla jopa tavallista epätavallisempi asuvalinta *
[20:35] <Nicolas> * sama se... kuhan nyt saisi sitä ruokaa *
[20:35] <@Heather> *tissivako näkyy varmasti kivasti valahtaneessa topissa, herättäen enemmän huomiota näin keskellä kirkasta päivää kuin yöllä*
[20:36] <Nicolas> * ihmisten määrä tuntuu kasvavan, joten oltiin varmaan lähempänä ruokaa. Sentään nyt aamulla oli huomattavasti hiljaisempaa kuin illalla oli ollut *
[20:37] <@Heather> *haistaa makkaran, jonkun todella mausteisen ja suolaisen*
[20:37] <@Heather> *vatsassa kierähtää ilkeästi ja oksentaa sen kojun viereen*
[20:37] <Nicolas> * vilkaisee jotakuta tyttöä, jolla vaikutti olleen rankka ilta ja on jo kävelemässä ohitse *
[20:37] <Nicolas> * pysähtyy kuin seinään *
[20:38] <Nicolas> * tuijottaa osaamatta sanoa mitään... ei. Voiko olla? Voisiko se... olla mahdollista *
[20:38] <Nicolas> Heather! HEATHER! * rynnii tyttöä kohti välittämättä välissä olevista ihmisistä *
[20:38] <@Heather> *oksentaa koko vatsansa tyhjäksi*
[20:39] <@Heather> *huusiko joku mua?*
[20:39] <@Heather> *krapulahorkka*
[20:40] <Nicolas> Heather * henkäisee ja tarttuu tyttöä harteista yrittäen katsoa kasvoja... olihan se... *
[20:40] <@Heather> *katsoo Niciä*
[20:40] <@Heather> *kalpenisi lisää jos voisi*
[20:40] <@Heather> ...ai hei
[20:41] <@Heather> *meikit hienosti poskilla*
[20:41] <Nicolas> * sanat sekoilee... niin paljon kysymyksiä... Heather, hän oli tässä. Hän oli täällä. Olin täällä Heatherin kanssa *
[20:41] <Nicolas> Mitä sulle on tapahtunut? Ootko sä kunnossa? Missä sä oot ollut?
[20:41] <Nicolas> * hermostuneisuus kuultaa äänestä ja suoltaa nopeaa ranskaa *
[20:42] <@Heather> Ei mitään, mulla on vain krapula *vastaa vähän väsyneen kuuloisesti*
[20:42] <@Heather> Miten sä löysit mut?
[20:43] <Nicolas> * katselee huolestuneesti Heatheria... tuo haisi alkoholilta ja näytti sottaiselta... ei, tuo ei ollut kunnossa *
[20:45] <Nicolas> Vai ei mitään... sä oot ollut kadoksissa kohta... mitä? Kuukauden? Merde... KUUKAUDEN! Miten sä oot tossa kunnossa... ethän sä sais juoda...
[20:45] <@Heather> *katsoo Niciä väsyneenä*
[20:45] <@Heather> En vielä kuukauttakaan
[20:45] <Nicolas> Mä oon ettinyt sua paljon... * ja just nyt kun en oikeestaan ettinyt sua niin törmään suhun... jäätävää tuuria * oon ollut niin huolissaan
[20:46] <@Heather> Mähän sanoin ettei mua tarvitse etsiä *huomauttaa*
[20:46] <@Heather> Olen ihan kunnossa
[20:47] <@Heather> *mieli tekisi vaan halata Niciä ja vinkua vain  hellyyttä*
[20:48] <Nicolas> * kurtistaa kulmiaan * ja ne sanatko sitten lopettaa huolehtimisen? Sulle ois voinu sattuu ties mitä... London puhu, äh sama se... mä... en mä vaan voinut olla yrittämättä
[20:49] <@Heather> Mä olin vain reilaamassa mun serkun kanssa
[20:50] <Nicolas> * tekee mieli huutaa ja itkeä ja halata ja siirtää Heather heti jonnekin suojaan *
[20:50] <@Heather> *yrittää sisäistää kaiken*
[20:50] <@Heather> *että tuo oli tuossa*
[20:51] <@Heather> *Vaikka oli vältellyt Niciä hienosti monta viikkoa*
[20:51] <Nicolas> Serkun? * kurtistaa kulmiaan ja pudistaa päätään * Mut sun perhehän ei... tiennyt mitään... ne sano, et karkasit
[20:51] <@Heather> Niin karattiinkin, Nathanin kanssa
[20:51] <@Heather> Ei me oltais päästy lähteen luvan kanssa mihinkään
[20:51] <@Heather> ...onko meidän aivan pakko seisoa?
[20:53] <Nicolas> * tajuaa pitävänsä yhäkin Heatherista kiinni, mutta yrittää muuttaa kosketuksen enemmän tukevaksi ja laskee äänen voluumia huolestuneesti * jaksatko sä? Haluutko istua? * yrittää hakea katseella tuolia *
[20:54] <Nicolas> * ei uskalla irrottaa otettaan peläten Heatherin vain katoavan taas *
[20:54] <@Heather> No mun olo ei ole mitenkään järin hyvä... *katsoo Niciä vähän epäilevästi*
[20:54] <@Heather> Juoruatko mun vanhemmille?
[20:55] <Nicolas> * Heather... tuo näytti niin väsyneeltä, riutuneelta. Pitäisi suojella *
[20:55] <Nicolas> * kurtistaa kulmiaan. Ei ollut vielä ehtinyt kunnolla ajatella vanhempia * Sun vanhemmat on huolissaan
[20:56] <@Heather> Niin, koska niiden ulkokuori saa kolauksen *huomauttaa*
[20:56] <@Heather> Kyllä mä kotiin menen
[20:58] <Nicolas> Koska ne välittää susta * huolirypyt ei katoa mihinkään. Heatherin puheet kuulosti pahasti siltä, ettei hän aikonut palata nyt kotiin * tuolla on penkkejä * osoittaa parin teltan päähän *
[20:59] <@Heather> *ei kommentoi tähän mitenkään, lähtien käveleen penkkejä kohti. Ellei Nic pidä niin tiukasti kiinni ettei pääse*
[21:26] <Nicolas> * muutaman sekunnin pelkää päästää Heatherista, mutta Nic huokaa. Ei hän voisi estää Heatheria tekemästä mitään *
[21:26] <Nicolas> * Pääasia, että tuo oli tässä ja nyt *
[21:27] <Nicolas> * seuraa tiukasti kintereillä penkeille *
[21:28] <@Heather> *istahtaa alas penkille ja huokasee*
[21:28] <Nicolas> *ei varmana räpäyttäisi silmiänsäkään, jottei tuo haihtuisi ilmaan *
[21:28] <Nicolas> * jostain syystä silmien räpäyttämisen ajattelu saa silmät räpsymään *
[21:29] <@Heather> *katsoo Niciä*
[21:29] <Nicolas> * typerää... pudistaa päätään ja istuu Heatheria vastapäätä *
[21:29] <@Heather> *tuo oli kuin... labradorinnoutaja*
[21:30] <@Heather> *mitäpä tässä sanoisi*
[21:30] <Nicolas> * tarkkailee Heatheria tarkemmin *
[21:30] <@Heather> *olo on kamala?
[21:30] <@Heather> *näyttää pahoinvoivalta*
[21:30] <@Heather> *mutta ihan terveeltä*
[21:30] <Nicolas> Missä sä oot ollut? * kallistaa päätään... epätoivo ei meinaa oikein loppua, vaikka sen syy oli jo löytynyt *
[21:31] <@Heather> ...missä välissä? *katsoo Niciä*
[21:31] <@Heather> Olen ollut... Barcelonassa, Sisiliassa, Roomassa, Venetsiassa ja viimeisimmäksi Amsterdamissa
[21:32] <Nicolas> * pitäisikö Heatherille hankkia vettä? * En tiedä... koko aikana? Mä olin parantolassa ku viimeks tavattiin ja sit tapasin sun vanhemmat ja olitkin poissa
[21:32] <Nicolas> MITÄ
[21:32] <@Heather> *nojaa käsiinsä*
[21:32] <Nicolas> * hieroo ohimoitaan *
[21:32] <@Heather> Niin
[21:33] <Nicolas> Oot siis matkustanut ympäri Eurooppaa... * toteaa ääneen *
[21:33] <Nicolas> * selittää miksi Heatheria ei löytynyt Ranskasta... *
[21:33] <@Heather> Aikalailla joo *pieni hymy*
[21:33] <@Heather> Oli kivaa
[21:35] <Nicolas> * katselee Heatherin hymyä... miten se saattoi olla niin kaunis ja samalla... ei, eihän tässä ollut mitään järkeä * Kivaa... Miksi sä lähdit? Miksi karata? Kai sulla nyt ois ollut mahdollista matkustaa muutenkin...
[21:36] <@Heather> Jotta saan olla kaukana susta... ja kaikesta *toteaa*
[21:36] <@Heather> En olis päässyt lähtemään yksin
[21:36] <@Heather> Eikä vanhemmat olisi päästäneet
[21:37] <@Heather> *nojaa käsiinsä*
[21:37] <Nicolas> * pelkäsi kuulla tätä... mutta siinä se tuli. "Olla kaukana musta". Heather ei kestänyt mua. Mun takia hän lähti tähän hullutukseen. Häneen olisi voinut sattua... *
[21:38] <Nicolas> Olisit vain sanonut... mä oisin voinut lähteä... * äsken niin tarkka katse harhaili ympärille *
[21:38] <@Heather> Et olis lähtenyt *huomauttaa*
[21:38] <@Heather> Olet tehnyt sopimuksen mun vanhempien kanssa
[21:39] <Nicolas> * nielaisee... se oli totta *
[21:39] <Nicolas> * jää katselemaan pöytää. Siinä oli ketsuppia *
[21:40] <@Heather> *sulkee silmänsä hetkeksi*
[21:41] <@Heather> Mitä väliä sillä on? Palaan kuitenkin takaisin Ranskaan ja kohta alkaa taas koulu
[21:41] <Nicolas> * vilkaisee Heatheria * väsyttääkö sua? Heikottaako?
[21:41] <@Heather> ...huono-olo vain
[21:42] <@Heather> Eiköhän tämä mene ohi
[21:42] <Nicolas> * Miettii kaikkea sitä, mitä oli miettinyt sanovansa Heatherille. Jostain syystä nyt tuntui vain niin tyhjältä *
[21:43] <@Heather> *Ei ollut ehtinyt käsitellä ajatuksiaan Nicistä mihinkään suuntaan*
[21:45] <Nicolas> mm... koulu. Sulle ois voinut sattua tosi pahasti. Se sun serkku? En ees tii koko henkilöä, mut ottaa nyt alaikäinen mukaan johonkin päättömään kulkemiseen... * ei käy edes mielessä, että serkkukin olisi alaikäinen *
[21:45] <@Heather> No ei sattunut, en ole avuton *katsoo Niciä vähän turhautuneena*
[21:45] <@Heather> Ja ei ole Nathankaan, me oltiin Nathanin tutun luonna Amsterdamissa yötä
[21:46] <@Heather> En ole tyhmä
[21:46] <@Heather> Enkä niin hieno etten osaisi pitää itsestäni huolta
[21:46] <@Heather> *kireys aistittavissa*
[21:47] <Nicolas> * pudistaa päätään * avuton? Tyhmä? Sitäkö sä yrität todistaa karkaamalla kodistas? Sulla on kaikki, mitä vois toivoa ja sä vaan... heität sen menemään. Et sä oo yksin
[21:48] <Nicolas> Sun vanhemmat haluu auttaa sua
[21:48] <@Heather> *....*
[21:48] <Nicolas> Mä haluun auttaa sua
[21:48] <@Heather> Jos tämä on taas yksi vuotuisista saarnoista niin en jaksa jälleen kuunnella sitä
[21:48] <@Heather> En ole varmastikaan ainoa nuori joka karkaa kotoa
[21:49] <Nicolas> MERDE! * lyö nyrkillä pöytään *
[21:49] <@Heather> *säpsähtää*
[21:49] <@Heather> *katsoo Niciä yllättyneenä*
[21:49] <Nicolas> TAJUUTKO YHTÄÄN MILLASEEN VAARAAN OOT ITTES LAITTANUT
[21:49] <@Heather> *hups*
[21:50] <@Heather> *räpäyttää silmiään*
[21:50] <@Heather> Tajuan
[21:51] <Nicolas> * tuijottaa Heatherin kasvoja tuskaisen ilmeen kanssa ja puristaa käsiään nyrkkiin *
[21:52] <@Heather> ...mut se oli kivaa
[21:52] <@Heather> Ja olen ehjänä
[21:53] <Nicolas> kivaa * sylkee suustaan kuin kirosanan ja hieroo taas ohimoitaan *
[21:53] <@Heather> *puree huultaan* Tajuatko sä yhtään millaista MULLA on?!
[21:53] <Nicolas> * ketsuppia kulkeutui nyrkistä nyt kasvoihin *
[21:54] <@Heather> Vai pidätkö mua vain etuoikeutettuna kakarana joka valittaa turhasta?
[21:54] <@Heather> *...oispa särkylääkettä*
[21:55] <Nicolas> * vilkaisee Heatheria * en mä tarkottanut niin...
[21:55] <@Heather> Vaan mitä?
[21:55] <@Heather> Siltä sä saat sen kuulostaan
[21:55] <@Heather> Että valitan turhasta
[21:57] <Nicolas> mä... oon vaan ollut ... peloissani. Sulla on oikeus vältellä mua... mä vaan... toivoisin, ettet satuttas ittees
[21:58] <@Heather> En mä hitto vie satuta itseäni, jos lähden vähän reilaamaan *hautaa kasvonsa käsiin*
[21:58] <@Heather> *turhautunut*
[22:00] <@Heather> Halusin olla rauhassa, eikö se riitä syyksi?
[22:00] <@Heather> Ei ollut kivaa kun en päässyt susta eroon koko kesän aikana, kun ensin meillä oli jotain, sitten tuli Jill ja sitten ei ollutkaan mitään
[22:00] <@Heather> Ja sitten sua piti katsella useampi kerta viikossa
[22:01] <Nicolas> * katsoo Heatheria ja tuntee tuskaa. Kuinkahan kauan tämäkin märkä rätti olisi vielä niin jäätävä? *
[22:02] <Nicolas> Oon pahoillani
[22:02] <@Heather> Sä olet hokenut sitä koko kesän, enkä jaksais enää kuunnella sitä
[22:02] <@Heather> Se ei muuta sitä tosi asiaa, että halusin vähän rauhaa
[22:02] <@Heather> Ja voin sanoa, että nämä muutamat viikot Nathanin kanssa olivat parasta
[22:04] <@Heather> *katsoo Niciä entistä enemmän väsyneemmän näköisenä, näyttää siltä että alkaa itkeen kohta*
[22:04] <@Heather> *ja voisi oksentaa uudestaan*
[22:04] <Nicolas> * Nathan... tekisi mieli etsiä koko heppu ja... ei. Heather oli oikeassa. Tämä oli minun syy. Rauhaa...  *
[22:04] <Nicolas> * Heather parka *
[22:05] <@Heather> *miten krapulaa käsitellään?*
[22:05] <@Heather> *London varmaan tietäis*
[22:06] <Nicolas> Oon iloinen, et oot kunnossa... oot varmaan oikeassa. Mun ois... pitänyt antaa sulle tilaa * nousee *
[22:06] <@Heather> *katsoo Niciä* ...mihin olet menossa?
[22:06] <Nicolas> Haen sulle vettä, jos... haluut odottaa
[22:07] <@Heather> Mä tarvin varmaan jotain... suolaa
[22:07] <@Heather> en tiedä, ei ole aiemmin ollut krapulaa
[22:08] <Nicolas> Kivennäisvettä? * heittää *
[22:09] <@Heather> Vaikka...
[22:09] <@Heather> *yököttää*
[22:09] <Nicolas> Koetan löytää jotain sen kanssa... * tuntee suurta ristiriitaa jättäessään Heatherin ja kävellessään ruokakojuja kohti *
[22:09] <Nicolas> * mitä jos Heather katoaisi taas? *
[22:09] <Nicolas> * mitä järkeä tässä oli... *
[22:09] <@Heather> *voi niin huonosti ettei jaksa nousta*
[22:10] <@Heather> *niinpä, mitä järkeä tässä oli?*
[22:10] <@Heather> *ei yhtään mitään*
[22:11] <@Heather> *samalla haluaisi vain kömpiä Nicin syliin ja olla vain siinä*
[22:12] <Nicolas> * onneksi aamulla ei ollut kovinkaan suurta jonoa, joten pääsee pian tiskille, pyytää kaksi salaattia ja pulloa kivennäisvettä, maksaa ostokset ja lähtee takaisin päin *
[22:13] <Nicolas> * tuntuu uskomattomalta nähdä Heather taas edessään. Ei meinaa uskoa todeksi, että tuo oli palannut? Tai noh, tavallaan *
[22:13] <Nicolas> * laskee salaatit ja juomat pöydälle ja istuu alas *
[22:14] <@Heather> *katsoo Niciä ja nyökkää kiitokseksi*
[22:14] <@Heather> *ottaen juoman, käsi vapisten*
[22:14] <@Heather> *alkaen juomaan*
[22:15] <@Heather> *parasta hetkeen*
[22:16] <Nicolas> * vai että krapula... katselee Heatheria mietteliäänä *
[22:18] <@Heather> *laskee juoman pöydälle ja katsoo salaattia*
[22:18] <Nicolas> * ottaa toisen salaatin ja popsii sitä... ehkäpä tällä saisi mahan kurninnan loppumaan ja voisi taas ajatella selkeämmin *
[22:18] <@Heather> *...*
[22:18] <@Heather> *yäk*
[22:19] <@Heather> *ottaa salaatin ja alkaa syömään todella hitaasti*
[22:19] <@Heather> *ei varsinaisesti ole nälkiintyneen näköinen, mutta ei ole syönyt mitenkään järkevästi reissun aikana*
[22:22] <@Heather> ...en mä voi syödä
[22:23] <Nicolas> * nyökkää * ei tarvii, jos et pysty. Mut vähäkin on hyväksi
[22:24] <@Heather> *juo vettä ja katsoo salaattia ällötyksen vallassa*
[22:24] <Nicolas> * oma salaatti loppuu nopeasti ja miettii, että olisi sittenkin pitänyt ottaa edes pita *
[22:25] <Nicolas> * kanasalaatissa olisi ollut enemmän täytettä *
[22:25] <@Heather> ...syö tuo munkin salaatti *työntää kuppia lähemmäs Niciä*
[22:25] <Nicolas> * kurtistaa kulmiaan * ootko varma? Ostin sen sulle
[22:26] <@Heather> Mua oksettaa
[22:26] <@Heather> Oksennan sen vain ulos
[22:27] <@Heather> *katsoo Niciä ja juo sitä vissyään*
[22:27] <Nicolas> Harmi * miten monta kertaa sen huomaisi, miten pahasta alkoholi oli? Jännä, että se jäi huomaamatta usein sen käyttäjiltä. * okei * ottaa salaatin ja alkaa syödä sitä *
[22:29] <@Heather> *katsoo Nicin syöntiä*
[22:29] <@Heather> ...sori jos aiheutin kamalaa huolta
[22:30] <Nicolas> * katselee salaattia * Pääasia, et oot kunnossa nyt
[22:30] <@Heather> Mmh...
[22:31] <Nicolas> Ootko sä kunnossa? Siis jos krapulaa ei lasketa * katselee Heatheria*
[22:31] <@Heather> Oon... mikä mulla edes olis?
[22:33] <Nicolas> En tii * kohauttaa harteitaan * Londonin mukaan oot todennäkösesti Thaimaalaisessa bordellissa tai paloteltuna ojassa, joten siihen nähden vaikutat olevan loistokunnossa
[22:33] <@Heather> *kohottaa kulmiaan* No en sentään
[22:33] <@Heather> Törmäsin Londoniin eilen
[22:33] <@Heather> *...kerroinkohan Londonille jtn*
[22:34] <Nicolas> * ilme muuttuu synkäksi. London tiesi... tietty se ääliö tiesi *
[22:35] <Nicolas> * hänellä oli varmaan tosi hauskaa katsella, kun en tiennyt mitään *
[22:35] <Nicolas> * ja kaiken aikaa Heather oli täällä, samassa paikassa *
[22:36] <@Heather> *katsoo Niciä* Ja nyt suunnittelet Londonin murhaa vai?
[22:37] <@Heather> *aurinko oli liian kirkas*
[22:37] <Nicolas> * yrittää naurahtaa, mutta ulos päässyt ääni oli enemmänkin tuhahdus *
[22:37] <Nicolas> mm... törmäsin Londoniin myös eilen
[22:38] <Nicolas> Enkä tainnut olla kovinkaan... mukava * mistä lähtien olin ryhtynyt väkivaltaiseksi? *
[22:38] <Nicolas> Sama se * saa salaatin syötyä *
[22:38] <@Heather> *yrittää suojata silmiään* voitko kertoa samalla kun mennään johonkin... varjoon
[22:40] <@Heather> Aurinko on liian kirkas
[22:40] <Nicolas> Mieluummin puhuisin jostain muusta... voisit vaikka kertoa kivasta matkastasi * sanoo, mutta nousee kumminkin *
[22:41] <@Heather> *nousee ylös ja vatsassa kierähtää*
[22:41] <@Heather> Mmh... mitä haluat kuulla?
[22:43] <Nicolas> * heittää roskat roskiin * um... mihin menitte ensin? Missä tapasit Nathanin? Olitteko suunnitellut kaiken etukäteen?
[22:43] <@Heather> *nyökkää* Joo, oltiin suunniteltu kaikki etukäteen... tai ei kaikkea, ensimmäinen määränpää vain
[22:43] <@Heather> Tavattiin yhdessä paikassa mikä sovittiin ennakkoon, ja sitten liftattiin Barcelonaan
[22:44] <Nicolas> Kaikki eli ensimmäinen määränpää * heiluttaa päätään huvittuneena * aivan. Mitä teitte Barcelonassa?
[22:44] <Nicolas> * Lähtee kävelemään varjoja etsien... olisipa varjossa pöytä *
[22:45] <@Heather> Suunniteltiin reitti suurin piirtein... *kohauttaa olkiaan*
[22:46] <@Heather> Pyörittiin ja katseltiin nähtävyyksiä
[22:46] <@Heather> *etoo jälleen*
[22:46] <Nicolas> * voisiko ikinä lähteä mukaan reissuun, joka oli suurin piirtein suunniteltu? Kuulosti niin riskialttiilta... mitä jos jossain olisikin lakko tai yöpaikka olisi täynnä tai hm *
[22:47] <Nicolas> * tarttuu Heatheria olkapäästä * ootko kunnossa?
[22:48] <@Heather> *pudistaa päätään ja oksentaa*
[22:48] <@Heather> *yrittäen olla tähtäämättä Nicin kengille*
[22:49] <Nicolas> * saa oletettavasti oksennusta jotenkin päälleen, vaikka kengät ihmeellisesti säästyykin *
[22:50] <Nicolas> helpottaako? * katselee Heatheria huolestuneesti ja kaivaa sauvaa taskustaan *
[22:50] <@Heather> *ottaa Nicistä kiinni* ...kai?
[22:51] <Nicolas> * tukee Heatheria ja oksennushajusta huolimatta on iloinen, että tuo on siinä *
[22:51] <@Heather> En mä tiedä...
[22:51] <@Heather> Pitäis kai mennä telttaan
[22:52] <Nicolas> Missä sun teltta on? * kallistaa päätään *
[22:52] <Nicolas> * mitähän perhe tuumaisi, jos toisi Heatherin heidän yhteistelttaan *
[22:52] <@Heather> En ole ihan varma... *sanoo vähän hiljaa*
[22:53] <@Heather> En muista
[22:54] <Nicolas> * heilauttaa sauvaansa ja puhdistaa omat ja Heatherin vaatteet ja siistii maan *
[22:54] <Nicolas> hmm... muistatko jotain, mitä siinä voisi olla lähellä?
[22:56] <Nicolas> Tämä on haisku-aluetta. Seuraava rivi vasemmalla on nimetty takojen mukaan. Ja oikealla on fletkumatojen reviiriä.
[22:56] <@Heather> Mun pitäis varmaan löytää Nathan... Se ehkä muistaa teltan paremmin, se oli kohtalaisen lähellä sitä vedonlyöntipaikkaa
[22:57] <Nicolas> * vedonlyöntiä? * Okei...
[22:58] <@Heather> *aivot oli kuin liisteriä*

[18:08] <Nicolas_Cartier> Minkä näköinen tämä Nathan on? * kysyy talsiessaan kohti kojua, jonne ei uskonut päätyvänsä *
[18:09] <@Heather> Pitkä, kiharatukkainen.... ja näyttää ehkä 18-vuotiaalta
[18:09] <@Heather> Ruskeat hiukset ja sellaiset nappisilmät
[18:09] <Nicolas_Cartier> * kurtistaa kulmiaan... oliko Nathankin nuori? *
[18:10] <Nicolas_Cartier> * toisaalta, ehkä karkureissut olivat enemmän nuorilta odotettavissa *
[18:10] <Nicolas_Cartier> * täysi-ikäinen kuitenkin... *
[18:10] <@Heather> Eiköhän Nathan ole joidenkin koulukavereiden kanssa...
[18:10] <Nicolas_Cartier> * tai näytti siltä *
[18:10] <Nicolas_Cartier> Opiskeleeko hänkin Chateaussa?
[18:11] <@Heather> Ei... hän opiskeli Briteissä
[18:11] <Nicolas_Cartier> * pitäisikö minun tietää kyseinen henkilö *
[18:11] <@Heather> Mutta tätini siirtää hänet kotiopetukseen, kun hän jäi vähän niinkuin... luokalle
[18:12] <Nicolas_Cartier> Aivan... jaettua tuskaa siis * kauankohan he olivat suunnitelleet karkureissua *
[18:14] <@Heather> Niinkin vois sanoa... *toteava* Nathan on avioton lapsi eikä tule edes toimeen isäpuolensa kanssa, joka muuten pelaa Ranskan maajoukkueessa
[18:16] <@Heather> *katsoo ympärilleen ja yrittää etsiä tutun näköistä telttaa*
[18:17] <Nicolas_Cartier> * kallistaa päätään * jaa... kurja * luokalle jääminen ja kaikki... hm... kuulosti ongelmalliselta seuralta * oot varmaan maininnut siitä joskus jotain. Pelaamisesta siis.
[18:17] <@Heather> Varmaankin, Nathan on yksi mun parhaita ystäviä
[18:18] <Nicolas_Cartier> * toisaalta ei varmaan olisi kovinkaan kaukana ikävästä omakaan tilanne, jos Benny olisikin joku ihmishirviö... jopa Sonia tuli Bennyn kanssa toimeen *
[18:19] <Nicolas_Cartier> *  kai olin vain onnekas *
[18:19] <@Heather> *olet todellakin*
[18:20] <Nicolas_Cartier> * nyökkää * varmaan mukavaa, että suvusta löytyy hyviä ystäviä
[18:20] <@Heather> On joo.. *pieni hymy, näyttäen edelleen vähän huonovointiselta*
[18:21] <@Heather> *pälyilee ympäriinsä* Hei, mun teltta on tuolla
[18:21] <Nicolas_Cartier> * vilkuilee Heatheria toistuvasti *
[18:21] <Nicolas_Cartier> Oh! Hienoa!
[18:21] <@Heather> *ilahtuneen kuuloinen, jossain siellä keskellä rykelmässä missä on muitakin telttoja, tosi pienen näköinen parin hengen teltta*
[18:21] <@Heather> *näyttää jästiteltalta*
[18:22] <@Heather> *lähtee luoviin sinne suuntaan*
[18:22] <Nicolas_Cartier> * katselee telttoja eikä ole varma, mikä teltoista on oikea, mutta seuraa Heatheria *
[18:23] <Nicolas_Cartier> * mitäköhän nyt... teltta löytyi. Tarkoittiko se, että Nicin pitäisi häipyä? Ja Heather katoaisi taas... *
[18:24] <@Heather> *tulee teltalle ja teltta on kutakuinkin siistissä kunnossa, avaten vetoketjun*
[18:24] <@Heather> *tyhjä*
[18:24] <Nicolas_Cartier> * pitäisikö tästä ilmoittaa jollekin? Mitä jos O'Harat saisivat tietää, että tiesin heidän tyttärensä sijainnin, mutten ollut maininnut asiasta mitään? *
[18:24] <@Heather> *tai siis nathan ei ole siellä, mutta tavarat on*
[18:24] <Nicolas_Cartier> * teltta vaikuttaa pienehköltä *
[18:25] <Nicolas_Cartier> Ootteko nukkunut teltassa useita viikkoja? * kysyy ja jää seisomaan teltan ulkopuolelle *
[18:26] <@Heather> Eii, me saatiin tämä Nathanin tutulta sieltä Amsterdamista, kun ei muistettu ottaa telttaa mukaan
[18:26] <@Heather> *teltta haisee sitten vähän pilveltä*
[18:26] <@Heather> ...menetkö vai jäätkö? *katsoo Niciä*
[18:27] <Nicolas_Cartier> aivan * nielaisee * saanko mä jäädä?
[18:28] <@Heather> Senkus jäät *pujahtaa telttaan, ottaen kengät pois*
[18:29] <Nicolas_Cartier> * hmm... ehkä Heather ja Nathan oli nukkunut tutuillaan ja kaipa heillä oli varaa hotelliinkin, kun toisen vanhempi oli julkkis ja toisen vanhemmat ministeriössä hmm... *
[18:29] <@Heather> *totuus on, että ovat nukkuneet epämääräisissä majataloissa ja ulkona*
[18:30] <Nicolas_Cartier> * laskeutuu alas, ottaa kengät pois ja pujahtaen telttaan ennekuin se kiellettäisiin *
[18:30] <Nicolas_Cartier> * teltassa haisi oudolle *
[18:31] <@Heather> *teltta on sellainen perus ahdas kahden hengen teltta*
[18:31] <@Heather> *siellä on kaksi makuupussia ja tyynyt, sekä kaksi pakattua laukkua*
[18:31] <@Heather> *valuu makaan retkipatjalle*
[18:32] <Nicolas_Cartier> * ähtäytyy jonnekin, missä ei ole muiden makuupusseja ja kasseja... eli jää aika lähelle oviaukkoa *
[18:33] <@Heather> *katsoo Niciä pitkään* Ei Nathan suutu jos olet mukavamminkin..
[18:35] <Nicolas_Cartier> Mm... * ei osaa istua vieläkään muiden tavaroiden päälle, joten pysyy siinä missä onkin *Täällä on siistiä * katselee ympärilleen * toki hiukan ahdasta, mut niinhän teltoissa yleensäkin
[18:36] <@Heather> Ei me täällä olla käyty kuin nukkumassa
[18:37] <@Heather> *silmät kiinni, maaten selällään*
[18:37] <Nicolas_Cartier> Joo, onhan täällä muutakin tekemistä * olisi itse voinut viettää enemmänkin aikaa perheen teltalla *
[18:38] <@Heather> Jep...
[18:38] <@Heather> Ja ei me tultu kuin toissailtana...
[18:38] <Nicolas_Cartier> * toisaalta onni, että tuli mukaan, sillä oli vähällä jättää koko kisan välistä *
[18:39] <Nicolas_Cartier> Aivan. Eihän tänne alueelle kovin aikaisin päässytkään
[18:40] <@Heather> Joo, ja piti vähän suunnitella miten ees päästiin maahan
[18:42] <@Heather> Mutta, se oli onneksi helppoa *raottaa vähän silmiään*
[18:43] <Nicolas_Cartier> Aijjaa? Pitäisi varmaan huolestua lastensuojelun ja aurorien toiminnasta tällä menolla * pudistaa päätään, mutta ajatuksessa on jotain erikoisen huvittavaa *
[18:45] <Nicolas_Cartier> Mitä te ees teitte? Osaako Nathan kimppailmiinnyttää?
[18:45] <@Heather> Me liftattiin
[18:45] <@Heather> Ja mentiin jästikulkuneuvoilla
[18:46] <@Heather> ja kun päästiin kauemmas Ranskasta niin liikuttiin hormiverkoilla, niissä piti olla vähän varovainen
[18:46] <Nicolas_Cartier> * kurtistaa kulmiaan * liftasitte... jaa
[18:47] <Nicolas_Cartier> * eikö liftaaminen ole vaarallista... *
[18:47] <Nicolas_Cartier> * katselee teltan kangasta *
[18:48] <@Heather> Me tutustuttiin tosi moneen kivaan ihmiseen
[18:49] <@Heather> ja nähtiin paljon kaikkea *pieni hymy*
[18:49] <@Heather> Mulla on kuviakin, ostin kameran
[18:50] <Nicolas_Cartier> Kaipa sitä sit on hyviä ihmisiä. Ehkä oon liian ennakkoluuloinen. Näytä ihmeessä kuvia
[18:51] <@Heather> Olet todellakin
[18:52] <@Heather> *nousee istuun ja kaivaa laukkuaan, ottaen sieltä nipun valokuvia* En ole vielä ehtinyt teettää kaikkea, mutta teetin nämä amsterdamissa
[18:52] <@Heather> *ojentaa nippua Nicille, kaikki on velhokuvia*
[18:53] <@Heather> *ja siellä on paljon kuvia maisemista, on silmää kauneudelle eikä keltään puutu pää missään kuvassa*
[18:53] <Nicolas_Cartier> * hymyilee hieman Heatherille ja ottaa kuvat käsiinsä *
[18:53] <@Heather> *kuvissa vilahtelee randomtyyppejä, mutta sitten näkyy Heather ja tämä aiemmin mainittu Nathan*
[18:53] <@Heather> *ja joitakin kuvia missä ovat baarissa*
[18:54] <Nicolas_Cartier> * käy kuvia läpi ja laskee maahan, mitä on katsonut *
[18:54] <Nicolas_Cartier> Tää on kai Nathan... eikö sulla oo hänen kuva sun huoneessa? * hämärä muistikuva *
[18:55] <Nicolas_Cartier> Upeita kuvia... tässä iskee vielä matkakuume * virnistää *
[18:56] <@Heather> Joo, hän on Nathan *katsoo Niciä ja hymyilee hieman*
[18:56] <@Heather> Suosittelen matkustamista
[18:57] <Nicolas_Cartier> Mm... varmaan pitäisin enemmän jostain valmismatkoista * toteaa *
[18:58] <@Heather> Jotta saisit suunnitella kaiken etukäteen? *huvittunut, silmät osittain kiinni*
[19:00] <Nicolas_Cartier> Jep, ennakoitavuus lisää turvallisuutta. Ja turistialueista tietää, mitä odottaa ja voi nähdä
[19:00] <@Heather> Ja sitten et pääse näkemään aitoa kulttuuria ollenkaan
[19:02] <Nicolas_Cartier> Ehkä voin sitten jutella niiden kymmenen muun aasialaisen turistin kanssa?
[19:02] <@Heather> *naurahtaa* ja opit enemmän aasialaisesta kulttuurista kuin siitä mistä olet
[19:04] <Nicolas_Cartier> pitää varmaan matkustaa sitten Aasiaan * vilkuilee kuvia. Baarit eivät oikein yllätä, kun kerta Heather oli jo krapulassa, mutta tuntuvat silti väärältä *
[19:04] <@Heather> *kuvissa on selkeästi tätä vanhempia henkilöitä, miehiä ja naisia*
[19:04] <@Heather> mä voisin lähteä sinne seuraavaksi
[19:05] <Nicolas_Cartier> Tosin siellä ei kai oikein pärjää ilman paikallisempaa kielitaitoa * pohtii *
[19:06] <@Heather> Kyllä sitä aina selviää... *raottaa silmiään ja katsoo Niciä*
[19:06] <Nicolas_Cartier> * voiko valittaa siitä, että Heatherin matkaseurat vaikuttivat olevan huomattavasti vanhempia? *
[19:07] <Nicolas_Cartier> Mm... aina voi heiluttaa käsiään
[19:07] <@Heather> Kyllä ihmiset ymmärtää että sulla on nälkä *naurahtaa*
[19:09] <Nicolas_Cartier> * virnistää * aijjaa, väitätkö, että ulkomaalaisillakin on joskus nälkä? Luulin, että ruoka on ranskalaisten juttu
[19:10] <@Heather> Väittäisin että italialaisten *pieni vino hymy*
[19:10] <@Heather> Ne pitsat ja pastat oli ihan parhaita
[19:12] <Nicolas_Cartier> Mitä! Väitätkö, että minua on koko ikäni huijattu!
[19:13] <Nicolas_Cartier> mm... kunnon italialainen pitsa on kyllä hyvää. Vaikka ehkä pidän enemmän ohuemmasta ja enemmän täytteitä sisältävästä pitsasta
[19:13] <@Heather> Väitän *katsoo Niciä huvittuneena*
[19:14] <@Heather> Mä tykkään enemmän pastasta, ja ne oli todella taivaallisia
[19:14] <@Heather> Vegaanitkin sai hyvää pastaa
[19:14] <Nicolas_Cartier> Kaipa pitää vaihtaa aasia Italiaan
[19:14] <Nicolas_Cartier> ja testata nämä väitteet
[19:15] <@Heather> Suosittelen... *hymy*
[19:17] <@Heather> *sulkee silmänsä taas ja hengittää syvään*
[19:17] <Nicolas_Cartier> Jos nyt alan suunnitella, niin voisin lähteä matkaan ehkä 10 vuoden päästä. Vai onko se turhan ex tempore?
[19:17] <@Heather> Se on ehkä vähän turhan ex-tempore
[19:17] <@Heather> 20-vuotta kuulostaa paremmalta
[19:18] <Nicolas_Cartier> Puhut asiaa * nyökyttelee mukana * pitäisi varmaan säästää rahaa ensin.... eli viimeistään eläkepäivillä sitten * naurahtaa *
[19:19] <Nicolas_Cartier> * hörppää kulauksen omasta kivennäisvesipullostaan *
[19:19] <Nicolas_Cartier> * olisi pitänyt ostaa limpparia *
[19:20] <@Heather> Joo, voit hankkia siinä vaiheessa rakastajan jostain ulkomailta *juo omaa vissyään*
[19:22] <Nicolas_Cartier> Mm... siinäpä olisikin ihmeteltävää
[19:22] <@Heather> Jep *sulkee silmänsä ja irvistää hieman, ei voi sanoa että eikö joisi enää ikinä... mutta ei ehkä hetkeen*
[19:23] <Nicolas_Cartier> Helpottaako olo yhtään? * katselee tuon irvistystä huolestuneesti *
[19:24] <@Heather> *pudistaa päätään* ei... mutta eiköhän tämä tästä
[19:25] <Nicolas_Cartier> Kyllä se vielä helpottaa
[19:26] <Nicolas_Cartier> * katseli Heatheria... teki mieli halata, silittää tuon hiuksia, koskea... *
[19:26] <@Heather> Joo, parempi olis...
[19:26] <@Heather> Ehkä se lähtee sillä millä on tullutkin
[19:28] <Nicolas_Cartier> saat vaan pahemman olon... kipu johtuu alkoholimyrkytyksestä, nestehukasta ja unenpuutteesta, eikä alkoholi oo siihen mikään ratkaisu *
[19:30] <Nicolas_Cartier> kannattaa jatkossa syödä samalla. Ja juoda vettä. Ja yrittää nukkua yöllä * mutisee *
[19:31] <Nicolas_Cartier> Toki helpoin tapa on olla juomatta ollenkaan
[19:36] <@Heather> Kiitos vinkeistä... voin noudattaa näistä jotakin *silmät kiinni*
[19:36] <@Heather> *lopputulos, tuskin noudattaa mitään*
[19:38] <@Heather> Mun pitää selvitä kuitenkin ennen finaalipeliä
[19:41] <Nicolas_Cartier> Koeta levätä...
[19:42] <@Heather> Sitähän mä teen... *zombiee*
[19:44] <Nicolas_Cartier> joo
[19:44] <@Heather> *raottaa silmiään ja katsoo Niciä vähän hämmentyneenä*
[19:44] <@Heather> *ei ymmärrä miksi tuo on edelleen tuossa*
[19:44] <Nicolas_Cartier> * pitäisikö laulaa tuutulaulua? Ok... tuskin *
[19:46] <@Heather> ...miksi sä olet vielä siinä? *ei kuulosta siltä että varsinaisesti haittais*
[19:46] <@Heather> *on vain vähän hämmentynyt*
[19:48] <Nicolas_Cartier> * kurtistaa kulmiaan * öö... sähän sanoit, et voin tulla tein telttaan, joten miks mä lähtisin? Heather... sä oot täällä. Mä oisin mis vaan, jos sä oot siel
[19:49] <Nicolas_Cartier> Etin sua monta viikkoa ja ois aika kumma, jos lähtisin heti, ku vihdoin tapasin sut
[19:50] <@Heather> Miksi? *juo vissyä*
[19:51] <@Heather> Olisit keskittynyt omaan elämääsi
[19:52] <Nicolas_Cartier> * pudistaa päätään * etkö sä ymmär? Mä oon edelleen rakastunut suhun
[19:52] <@Heather> *katsoo Niciä vain hiljaa*
[19:53] <@Heather> *mitäs helvettiä tähän sanois?*
[19:53] <Nicolas_Cartier> * katsoo maahan ja alkaa kerätä levittämiään kuvia pakaksi *
[19:55] <@Heather> ...sä olet hullu
[19:55] <@Heather> Tuhoat elämäsi jos roikut mussa
[19:55] <Nicolas_Cartier> * pysähtyy ja katsoo Heatheria * täh? Miksi sä niin luulet?
[19:56] <@Heather> Meidän ikäero *huomauttaa*
[19:56] <@Heather> Susta ei tule ikinä opettajaa jos... sun tunteet tajuaa joku muukin
[19:56] <Nicolas_Cartier> * nielaisee *
[19:56] <@Heather> Ja tarvit jonkun älykkäämmän
[19:58] <@Heather> *makaa selällään ja katsoo teltan kattoa*
[19:59] <Nicolas_Cartier> Toistaiseksi ei oo tapahtunut mitään laitonta * paitsi, että tiesin Heatherin sijainnin, enkä ilmoittanut siitä viranomaisille... ja kerran hän joi viiniä, enkä estänyt sitä. Taisin itse asiassa maksaa sen? Maksoinko? * ja sitä paitsi... ehkä musta ei sit vaan kuulu tulla opettajaa. Ohan sitä miljoonia muitakin ammatteja
[19:59] <Nicolas_Cartier> Ja ihan totta, sä oot fiksu
[20:00] <Nicolas_Cartier> enkä halua jotakuta muuta älykköä, haluun sut
[20:01] <@Heather> *katsoo Niciä*
[20:01] <@Heather> *silmät kiiltää*
[20:01] <@Heather> *niiskaisee*
[20:02] <Nicolas_Cartier> Heather... mikä on? * kumartuu huolestuneena hieman lähemmäs *
[20:02] <Nicolas_Cartier> * laskee kuvat sivuun ja katselee tyttöä *
[20:03] <@Heather> Sä vaan olet.... *lisää kyyneliä*
[20:03] <Nicolas_Cartier> Mä olen? * Itkikö Heather? Pitäisikö etsiä paperia? *
[20:04] <@Heather> Niin... *mönkii istumaan niin että saa kierrettyä kätensä Nicin ympärille*
[20:06] <Nicolas_Cartier> * henkäisee ja sekunti kuluu uskaltamatta liikkua. Sitten laskee kätensä Heatherin selälle *
[20:07] <Nicolas_Cartier> * Heather halasi? Halasi? Mitä tapahtui? *
[20:08] <@Heather> *nojaa Niciin ja yrittää olla itkemättä loppuja meikkejään tuon paidalle*
[20:08] <Nicolas_Cartier> * Eihän vain pilaisi tätä hetkeä *
[20:09] <Nicolas_Cartier> * Heather... kaipasin sua, ikävöin. En meinannut uskaltaa toivoa, et voitais vielä halata, mut toivoin silti *
[20:10] <@Heather> *tämä on hullua ja täysin typerää*
[20:11] <@Heather> *Nic on täysin typerä*
[20:11] <Nicolas_Cartier> * voisinpa suojella sua, et sun ei tarvis itkeä... vaikka se olikin naurettava ajatus *
[20:12] <Nicolas_Cartier> * kyyneleethän oli kai hyvästä... kai? *
[20:13] <@Heather> *riippuu miksi itkee*
[20:13] <@Heather> *pää tuon rintakehää vasten*
[20:13] <@Heather> *järkyttävä darra, tuo oli kuitenkin siinä ja vinkunut perään koko kesän*
[20:14] <@Heather> *mutta sitten tulee kohta kuitenkin jill*
[20:14] <Nicolas_Cartier> * laskee käden Heatherin pään päälle *
[20:14] <Nicolas_Cartier> * silittää *
[20:15] <@Heather> *vanhemmat tappaa mut*
[20:15] <@Heather> *ottaa kohta kotiopetukseen niinkuin Nathaninkin*
[20:17] <@Heather> Kukaan ei hyväksy tätä kuitenkaan...
[20:19] <@Heather> Ja... mitä jos se Jill tulee?
[20:19] <Nicolas_Cartier> Hss... Asioilla on tapana järjestyä * jatkaa silittämistä * ja mitä väliä muista, kuhan se on ok meille * jos jotain viime keväästä jäi käteen niin se, että juorut eivät voineet satuttaa yhtä paljon, koska tekijät olivat yhdentekeviä. Oli tärkeämpiäkin ihmisiä *
[20:19] <Nicolas_Cartier> Jill... hm...
[20:19] <Nicolas_Cartier> Mähän lupasin välttää Jilliä. Aion pitää sen lupauksen
[20:20] <Nicolas_Cartier> Jos hää tulee kouluun niin... keksin keinon olla osallistumatta tunneille. Mulla on muutenkin töitä Poudlardinessa
[20:22] <Nicolas_Cartier> * tärkeämpiä ihmisiä ja ainoastaan heidän mielipiteellä oli väliä *
[20:23] <Nicolas_Cartier> * hmm... riittäisiköhän lukkari todistukseksi, että osaisin jo asiat... ellen sitten ala harjoitella suunnitelmien mukaan vanhoja aineita, joiden opiskelun jo lopetin *
[20:24] <Nicolas_Cartier> * todistus todistusaineistona... kuhan välit opettajiin pysyisi samanlaisena, niin tuskin kukaan tarkistaisi työaikoja *
[20:24] <@Heather> Niin kai.... *nojaa tuohon*
[20:25] <Nicolas_Cartier> * Feytä pitäisi varoa *
[20:25] <@Heather> Luuletko ettei kukaan.. tajuais?
[20:25] <@Heather> *häh, oliko ajautumassa taas samaan pisteeseen?*
[20:27] <Nicolas_Cartier> Hmm... professori Fey oli ainakin epäluuloinen. Tosin sillon rannalla kesällä se vaikutti eriltä, kuin ois unohtanut haukankatseen kouluun, mut en sit tii... Ei pidä antaa syytä epäillä mitään
[20:27] <@Heather> Onnistutaanko me?
[20:28] <@Heather> Mä olen Feyn silmätikku jo valmiiksi
[20:30] <@Heather> Oikeastaan koko opettajakunnan
[20:30] <@Heather> *nojaa Niciin, nostaen jalat tuon syliin jos voi*
[20:32] <Nicolas_Cartier> Jaa'a... jatkuukohan tukiopetus? Koska eihän siinä oo mitään väärää, jos tavataan opintojen takia ja ilman sitähän suhde on tavallaan laillinen, jos mennään Ranskan eikä Irlannin lainsäädännöllä * tekee tilaa jaloille *
[20:33] <@Heather> Jatkuu varmaankin... mulla on vipit ensi vuonna
[20:34] <Nicolas_Cartier> Mmm, eli pääasiassa kerrattavaa opinnoissa
[20:34] <@Heather> En usko että vanhemmat lopettaisivat sen
[20:36] <@Heather> Ja mitä väliä sillä on, kummalla lainsäädännöllä mennään?
[20:37] <Nicolas_Cartier> *  ellei vanhemmat saa tietää, että piilotin tietoa Heatherin olinpaikasta. Tai suhteesta... äh, taisin olla jäätävän epärehellinen *
[20:38] <Nicolas_Cartier> Irlannin suojaikäraja on 17 vuotta ja Ranskan 15, paitsi et opettaja-asema nostaa sen 18-vuoteen * suhde lakikirjaan päättyi kirjan nielaisemiseen *
[20:38] <@Heather> *katsoo Niciä* ...opettelitko koko lakikirjan ulkoa?
[20:39] <Nicolas_Cartier> En? Vain olennaiset osat... ja saatoin hieman vilkaista muuta tekstia muuten vain...
[20:40] <@Heather> *ei voi olla naurahtamatta*
[20:40] <@Heather> Nicolas "vilkaisin vain vähän kirjaa" Cartier...
[20:41] <Nicolas_Cartier> onhan se hyvä tietää laista pääasioita, kun se kerta määrittää paljon elämänkulkua, asumista ja kaupankäyntiä ja oikeuksia * selittelee *
[20:42] <@Heather> Joo, tiedän etten tee murhaa tai ryöstä pankkia
[20:42] <@Heather> *halaa varmaan Niciä edelleen*
[20:43] <Nicolas_Cartier> Mut voit ryöstää viattoman tukiopettajan sydämen?
[20:43] <@Heather> *katsoo Niciä ja hymyilee hieman* se ei ole kai laitonta?
[20:51] <Nicolas_Cartier> Ei onneksi * katselee takaisin *
[20:52] <@Heather> Hyvä...
[20:52] <@Heather> Se olis vähän huonompi juttu
[20:54] <Nicolas_Cartier> Niin varmaan * hymyilee *
[20:55] <Nicolas_Cartier> Aijjai kyllä, olin just suunnitellut pankkiryöstöä, johon huijaan sut mukaan, kun et oo lukenut lakikirjoja, mut tiedätkin jo, et niin ei saa tehdä
[20:55] <@Heather> *naurahtaa*
[20:56] <@Heather> Vuoden rikollinen, kukaan ei ikinä uskoisi sun tehneen mitään
[20:58] <Nicolas_Cartier> Eli alibini on pettämätön? Tosin pitäis kyllä varmaan suunnitella sitä pankkiryöstöäkin 20 vuotta, ettei oo liian hätiköityä
[20:58] <@Heather> Jos meistä tulisi miljonäärejä, niin eihän se haittais
[20:59] <Nicolas_Cartier> mm, eipä rahasta olisi haittaa
[20:59] <@Heather> Eihän siitä tosiaan ole
[21:00] <Nicolas_Cartier> Harmi, kun en opiskele ennustusta. Voisi tähdätä lottovoittoon
[21:02] <@Heather> Ennustus on epävarmaa
[21:02] <@Heather> Tosin Nathan uskoo niihin
[21:03] <Nicolas_Cartier> niin on... ai? * mielikuva Nathanista kallistuu vaarallisesti negatiivisen puolelle. Pitäisi yrittää pitää henkilöstä, koska Heather piti tästä, mutta tuo oli asettanut Heatherin vaaraan*
[21:04] <@Heather> Mutta hänellä onkin vaistoa siihen hommaan
[21:04] <Nicolas_Cartier> Onhan sitä aina osa, jotka osaa. En tiedä, ennustusta pitäisi opettaa vaan niille, joilla siihen on luontaista kykyä ja jättää jonninjoutavat lehtien laskemiset vähemmälle
[21:06] <@Heather> Niinpä... syy miksi en opiskele
[21:08] <Nicolas_Cartier> Mm, onneksi on pätevämpiä menetelmiä. Kuten numerologia
[21:08] <@Heather> *.....*
[21:08] <@Heather> Ei puhuta numerologiasta
[21:09] <Nicolas_Cartier> ei, ei... tuota... pankkiryöstöt voivat olla hieman hankalampia, kun nykyisin pankeissa ei ole niin usein rahaa käteisenä
[21:10] <@Heather> Opetellaan... hakkeroimaan tai jotain
[21:10] <@Heather> Ne Nathanin tutut puhuivat siitä ohimennen
[21:12] <Nicolas_Cartier> * virnistää hieman * ohjelmoitiin joskus Damionin kanssa yks peli, mut sillä taidolla ei kyllä pitkälle pötkitä. Damion vois kyl nykyisin tietää enemmänkin, hää pääasiassa elää tietokoneella
[21:13] <@Heather> Damion?
[21:14] <Nicolas_Cartier> Öö... mun vanha luokkakaveri Beauxbatonksista
[21:15] <@Heather> *nyökkää* Okei
[21:15] <@Heather> *nojailee tuohon, silittäen Nicin selkää*
[21:15] <Nicolas_Cartier> Hän ei oo kauheen... sosiaalinen, mut muuten ihan mukava. Autto mua sen elokuvatykin kanssa vähän
[21:15] <@Heather> *nyökkää*
[21:16] <@Heather> Okei... eli hakkeroimaan vaan
[21:17] <Nicolas_Cartier>  * naurahtaa* jos se ois niin helppoa, niin kaikki jästit varmaan tekis sitä kaiken aikaa
[21:17] <Nicolas_Cartier> * miten jonkun kosketus saattoi tuntua niin mukavalta? Läheisyys... oli kaivannut sitä *
[21:18] <@Heather> No eikö taikaa voisi käyttää jotenkin apuna... *miettivä*
[21:20] <@Heather> Hämäyttää tai jotain
[21:21] <Nicolas_Cartier> * kallistaa päätään * niin noh, sillä kantsii varmaan ryhtyä tyhjentämään kauppojen kassoja
[21:21] <Nicolas_Cartier> Voi jästiparkoja... kai nykyisin aika moni suurempi paikka on jotenkin loitsusuojattu? Onhan jästiviroissakin velhoja
[21:22] <@Heather> En tiedä, en ole kokeillut
[21:22] <@Heather> *strippasin vain saadakseni matkarahoja*
[21:22] <Nicolas_Cartier> Mm, hyvä niin
[21:24] <@Heather> Vaikka pitikin amsterdamissa miettiä että miten saadaan matkarahat britanniaan
[21:25] <Nicolas_Cartier> * huolirypyt palaavat. Loppuko heillä rahat kesken? * ettehän tehteet mitään laitonta?
[21:26] <@Heather> Eii, mä vaan strippasin
[21:27] <@Heather> Päästiin yhteen strippiklubiin sisälle vähän puoli vahingossa ja saatiin Nathanin kanssa hyvä idea
[21:27] <Nicolas_Cartier> * tuijottaa Heatheria ja naurahtaa väkinäisesti * haha...
[21:27] <@Heather> *ja on täysin tosissaan*
[21:27] <Nicolas_Cartier> * katselee Heatherin liian totista naamaa *
[21:27] <@Heather> *kohottaa kulmiaan*
[21:27] <@Heather> *niin oisin toki voinut jättää tämän mainitsematta sulle*
[21:28] <@Heather> *tuntee punan hiipivän kasvoille*
[21:28] <Nicolas_Cartier> * järkyttynyt... liian järkyttynyt... *
[21:28] <@Heather> *katsoo Niciä*
[21:28] <@Heather> No mut, saatiin matkarahat ja vähän ylimääräistäkin
[21:29] <Nicolas_Cartier> * ihan totta... strippausta ja alkoholia. Kuulosti pahalta, liian pahalta. Eikö vastaava toiminta altistanut aivan liikaa...  *
[21:30] <Nicolas_Cartier> * punasteliko Heather? *
[21:30] <Nicolas_Cartier> * sulkee silmänsä *
[21:30] <@Heather> ...sä järkytyit liikaa
[21:30] <@Heather> Ei olis pitänyt mainita
[21:32] <Nicolas_Cartier> öäm... * katsoo Heatheria * mitä odotit... en mä... odottanut et oisit tehnyt jotain sellasta. * mm... tähän nähden voisi sanoa, että Heatherin itsesuojeluvaistot olivat pienet. Käytinkö itsekin hyväkseni sitä? *
[21:33] <@Heather> No, eipä sitä kukaan odottanut *vähän huvittunut*
[21:33] <Nicolas_Cartier> * punastuu hieman itsekin kuvitellessaan Heatheria *
[21:33] <@Heather> Mut se oli kivaa
[21:35] <Nicolas_Cartier> Kivaa... sitä oot sanonut pal tein retkestä * jos olisin vastuullinen aikuinen, katsoisin, että viranomaiset löytävät Heatherin... ja en hakeutuisi hänen seuraansa... tosin voisiko häntä jättää omilleenkaan? *
[21:35] <@Heather> *noup*
[21:36] <@Heather> Niin, koska sitä se oli
[21:37] <@Heather> Ja tiedätkö kuinka paljon miehet on valmiita maksaan siitä?
[21:38] <Nicolas_Cartier> * punastuu enemmän *
[21:38] <Nicolas_Cartier> en * saa sanottua, mutta katse harhailee *
[21:40] <@Heather> Paljon *valaistui tästä asiasta*
[21:41] <Nicolas_Cartier> * ihan totta... Heather oli tosissaan. Oli vihainen, että jotkut olivat sallineet alaikäisen olla klubilla... ja kateellinen... ja iloinen, että Heather oli selvinnyt sieltä pois, eikä päätynyt bordelliin *
[21:41] <Nicolas_Cartier> * London tuskin oli kovinkaan kaukana puheineen *
[21:41] <Nicolas_Cartier> * tiesikö London? *
[21:42] <Nicolas_Cartier> * äh... London painukoon kuuseen... pois ajatuksista*
[21:44] <Nicolas_Cartier> * avaa suunsa, mutta ei oikein saa sanottua mitään, joten sulkee sen taas *
[21:44] <@Heather> Näytät kalalta kuivalla maalla
[21:45] <Nicolas_Cartier> * mitä jos olisi ollut mukana... olisi voinut nähdä... ei, ei. Ei saanut ajatella näin. Mutta tunsi Heatherin itseään vasten... * kalalta?
[21:46] <Nicolas_Cartier> Eihän kukaan... ahdistellut sua? * huolestunut äänensävy *
[21:51] <@Heather> Ei ei, ja Nathan oli myös estelemässä niitä
[21:52] <@Heather> Jos joku meinas tulla liian lähelle
[21:53] <@Heather> *ja ei varmaan olis tajunnut jos joku ahdisteli enempää*
[21:53] <Nicolas_Cartier> * nyökkää * okei, hyvä * sanoo, mutta kulmat pysyy kurtussa *
[21:55] <Nicolas_Cartier> * plussia Nathanille... ellei koko paikkaan meneminen ollut hepun oma idea *
[21:55] <@Heather> *katsoo Niciä*
[21:55] <Nicolas_Cartier> * mikälie heidänkin välinsä olivat *
[21:55] <@Heather> Mietit taas liikaa
[21:55] <@Heather> Näkyy naamastasi
[21:57] <Nicolas_Cartier>  Hyvät asiat: oot siinä ja oot hengissä. Huonot asiat: oon huolissani sun hyvinvoinnista ja harkintakyvystä... Eikai ajatuksia voi pysäyttää ilman ikäviä seurauksia.
[21:57] <@Heather> Mun hyvinvointi on hyvässä kunnossa
[21:57] <@Heather> ja harkintakyky myös
[21:57] <@Heather> Älä ole huolissasi
[21:59] <Nicolas_Cartier> Kun lakkaat rikkomasta sääntöjä ja tekemästä hallaa itelles, muun muassa juomalla, niin sitten voin lakata huolehtimisen
[21:59] <Nicolas_Cartier> * tai keksiä lisää huolenaiheita *
[22:00] <@Heather> Ei sulta huolenaiheet lopu
Nicolas Cartier on hyväntahtoinen, mukautuva tohveliluonne ja laumasielu, joka on kiinnostunut musiikista.
Nicin sisko on Sonia ja isäpuoli Benjamin Blanchard.
Muut hahmoni: Deborah Fey ja entinen hahmoni Evelyn Clément
Nicolas Cartier

Re: Jälleennäkemisen riemua, pahoinvointia ja selityksiä

ViestiKirjoittaja Mila Molina » 22 Loka 2020, 03:19

Kiitos pelistä!

Heather O'Hara, Serpentard: 13+15=28p
Nicolas Cartier, Cerfeur: 13+15=28p
Mila Molina (64): Taikakoulu Châteaun entinen rehtori, nykyään vain ennustuksen opettaja. Ankara ja määrätietoinen tiukkapipo.
Muut hahmoni: Ronja Blomroos, London Morel & Michelangelo Pele
Mila Molina
Opettaja

Opetettava aine: Ennustus

Paluu Chatroolipelit