Kirjoittaja Declan Garrick » 27 Marras 2020, 21:55
Heipsan!
Ooh kuulostaa oikein hyvälle! Ja mitä konflikteihin ja draamailuun tulee, nii mie oon todella mielelläni mukana myös semmosissa! >:33 Mutta ehkä Declan ei oo heti riitaa haastamassa, tuntuu et se on lähinnä vaa hiljanen ja yrittää ainakin vaikuttaa rauhalliselta ja harkitulta, et ehkä Heatherin suhteen ei heti mtn riitaa tuu ^^/
Ja ömm, en oo tullu miettineeks et kuinka kauan Declan Chateaussa ois ollu, mut voidaan miun puolesta sopia, että tarpeeksi kauan ja tuutorointi vois muutenki poijjalle olla hyvästä, miun mielestä oikein mainio idea! :3
Ja juonen suhteen oon tosiaan kaikelle avoin, metsäreissut ja olentojen pelastamiset käy miulle oikein hyvin! Oon miettiny et johki kohtaan haluisin et Declan jää kiinni animaagiudestaan jollekin, mut sillä ei sinänsä oo hoppu (ellemme toisin päätä x3)
Ja apua ei saa heitellä minnuu kivoilla hahmoilla, tulee valinnanvaikeus. Declan on tosiaan tosi hyvä muodonmuutoksissa, mut vihaa sitä oppiainetta et sinänsä Layla-Faen kanssa peli vois kanssa olla tosi mielenkiintonen! x33
Mutta pitkän puheideni päätteeksi heitän vielä palloa takasin siulle: kummalla haluat nyt alkuun Declanin tavata? Miulle käy tosiaan molemmat hahmot, vaikuttaisi siltä et mielenkiintoisia pelejä sais aikaseks molempien kanssa! Ja haluutko sie alotella vai alottelenko mie? :3
“I'm not the protagonist of a novel or anything,
I'm just a normal student who likes to read.
But..
If I were to write a book with me as the main character
It would be...
...A tragedy.”