Rainin seuranhaut

Rainin seuranhaut

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 07 Maalis 2020, 08:46

Hei,
Mietin että toivoisin Rainille syntyvän syvempiä hahmosuhteita, mutta olen kaiketi jostain syystä aika huono vain luomaan sellaisia luonnostaan pelaamalla. Suhde Noahin kanssa on muodostunut hienosti, mutta sen lisäksi Rainilla on vain tuttuja. (Mikä saattaa johtua siitäkin, ettei hahmo itse ole ollut kauhean kiinnostunut tutustumaan/ olemaan mukava muille. xD) Mutta jos sinulla on hahmo, josta voisi kenties tulla Rainille vaikkapa ystävä tai vihollinen tai jotain siltä väliltä/ jotain muuta, niin ilmoittele. ^^ Myös Rainin sukulaisia isän tai äidin puolelta saa ottaa uusiksi hahmoiksi halutessaan. Mulla ei tosin tällä hetkellä ole tilaa ottaa heti uusia pelejä, mutta hahmot voivat tavata jo esim. kuukauden chatpeleissä.
Viimeksi muokannut Rain Savage päivämäärä 23 Touko 2020, 19:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Rain Savage

Re: Hahmosuhteita

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 07 Maalis 2020, 20:19

Rain Savage kirjoitti:Hei,
Mietin että toivoisin Rainille syntyvän syvempiä hahmosuhteita, mutta olen kaiketi jostain syystä aika huono vain luomaan sellaisia luonnostaan pelaamalla. Suhde Noahin kanssa on muodostunut hienosti, mutta sen lisäksi Rainilla on vain tuttuja. (Mikä saattaa johtua siitäkin, ettei hahmo itse ole ollut kauhean kiinnostunut tutustumaan/ olemaan mukava muille. xD) Mutta jos sinulla on hahmo, josta voisi kenties tulla Rainille vaikkapa ystävä tai vihollinen tai jotain siltä väliltä/ jotain muuta, niin ilmoittele. ^^ Myös Rainin sukulaisia isän tai äidin puolelta saa ottaa uusiksi hahmoiksi halutessaan. Mulla ei tosin tällä hetkellä ole tilaa ottaa heti uusia pelejä, mutta hahmot voivat tavata jo esim. kuukauden chatpeleissä.

Voisin ehdottaa Heatheria, ja ensimmäisenä tuli mieleen jonkin asteen tutorointi. Luin kuitenkin Rainin esittelyn ja mietinkin että olisko tuosta tutoroimaan? Tai tukiopettamaan? Heatherilla on potentiaalia niin ystäväksi kuin viholliseksi, mutta kyllä me joku suhde heille voitaisiin keksiä? Olen huono pelaan foorumeilla, tai mulla saattaa tulla pitkiäkin vastaustaukoja. Kuukauden chatpeli käy, jos vain päivämäärä sopii ^^
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 07 Maalis 2020, 22:04

Heii. :3
Joo, kyllähän tuutorointi ja/tai tukiopetus voisi sopiakin! Rainilla kuitenkin on myös sellainen puoli, joka haluaa auttaa muita. + Se yrittää tyttöystävänsä takia olla parempi ihminen, joten motivaatiota nuoremman oppilaan ohjaamiseen voisi olla. Mutta koska Rain on aika kärsimätön, ylpeä ja karkea, voi olla toinen asia, miten tämä hyvä tarkoitus välittyy Heatherille asti, ja kuinka he tulevat toimeen. xD Mutta voisi katsoa sitten peleissä, mihin suuntaan ihmissuhde lähtee kehittymään. :3

Oletko tulossa tuohon ensi lauantain pakohuone chatpeliin? Mä ajattelin osallistua, joten nämä voisivat jutella toisilleen ekan kerran vaikka siellä. Tukiopetus tms. tuskin onnistuu pakohuoneessa, mutta voisi se ehkä tulla jo jotain kautta puheeksi. Olisiko Heatherin tapaista tulla pyytämään apua vanhemmalta saman tuvan opiskelijalta, jonka huhutaan olevan taitava taikomaan? Vai olisiko Rain ilmoittautunut tehtävään itse vaikka jollekin npc-valvojaoppilaalle, ja kertoisi sitten Heatherille olevansa tämän uusi tuutori?
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Heather O'Hara » 07 Maalis 2020, 22:36

En valitettavasti pääse lauantaina pelaan, tai ainakaan en voi luvata varmaksi :( Mulla on suunniteltua menoa, enkä tiedä pystynkö illalla pelaan. Mut musta saa muuten tosi hyvin peliseuraa, tai mulla ei ole mitään sitovia menoja kovinkaan paljon.

Heather tuskin pyytäisi itse suoranaisesti apua, mutta olen pelannut hänet huonoksi lukuaineissa ja erittäin sysipaskaksi numerologiassa :D Eli onnistuisi paremmin jokin nakitus, tai sitten jos Rain tulee tarjoamaan apua kun Heather tekee jotain?
Heather O'Hara
Alumni

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 08 Maalis 2020, 14:40

Okei. Mulle sopii nyt lähinnä lauantaisin, mutta sitten kesällä/ toukokuussa kyllä paremmin muinakin päivinä. Tai juuri kuukauden chatpeleissä yleensä käy. Voidaan miettii vaikka yksällä tarkemmin, koska olisi hyvä.

Joo, sopii että Rain tekee aloitteen. :)
Rain Savage

Re: Rainin seuranhaut

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 23 Touko 2020, 19:50

Kiinnostaisiko jotakuta pelata foorumipelinä ikään kuin jatkoa tälle yksinpelille? Aihe on aika synkkä, mutta voisi olla hauskaa(?) jos joku huomaisi haavat ja olettaisi Rainin olevan itsetuhoinen. :’) Mitä Rain ei siis ainakaan omasta mielestään ole, sillä hänhän vain yritti sinnikkäästi harjoitella parantamista. Ja/tai Rain voisi (yrittää) varastaa taikka ostaa joltakin mäkimeiramia/ jotain muuta velhojen parannustuotetta.
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 29 Touko 2020, 02:09

Tässä vapaa peli, jos joku uskaltautuisi seuraksi. :3
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Deborah Samatha Fey » 29 Touko 2020, 14:27

Rain Savage kirjoitti:Kiinnostaisiko jotakuta pelata foorumipelinä ikään kuin jatkoa tälle yksinpelille? Aihe on aika synkkä, mutta voisi olla hauskaa(?) jos joku huomaisi haavat ja olettaisi Rainin olevan itsetuhoinen. :’) Mitä Rain ei siis ainakaan omasta mielestään ole, sillä hänhän vain yritti sinnikkäästi harjoitella parantamista. Ja/tai Rain voisi (yrittää) varastaa taikka ostaa joltakin mäkimeiramia/ jotain muuta velhojen parannustuotetta.

Jos tarjous on voimassa ja tilanne ei saanut ratkaisua, niin Deborah voisi tilanteeseen puuttua. Tiedä sitten löytääkö tuo Rainin liemivarastosta etsimässä mäkimeiramia vai muuten vain huonossa kunnossa käytäviltä. Toki vaan, jos haluat, että tilanne tulee jollaan tasolla henkilökunnan tietoon... hmm, kuulostaa kyllä jokseenkin riskiltä peliltä, mutta ehkä tästä saa vähän sitä vakavaa puolta. Kysy ihmeessä yv, jos peli yhä kiinnostaa, niin voidaan miettiä tarkemmin.
Doubt is the beginning, not the end, of wisdom

Taikaliemien professori Deborah Fey on hössöttävä, optimistinen ja sosiaalinen papupata. Käy toki kurkkaamassa koko esittely täältä.

Muut hahmot: Nicolas Cartier
Deborah Samatha Fey
Vararehtori

Opetettava aine: Taikaliemet ja -juomat

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 29 Touko 2020, 14:40

Ajattelin että tuo aloittamani vapaa peli olisi vähän niin kuin se, mitä aiemmin kyselin. Vaikka toisaalta miksei siinä välissä ennen sitä vapaata peliä voisi tapahtua myös vaikkapa epäonnistuva yritys viedä mäkimeiramia taikajuomaluokasta yöllä. Tosin sitten Rainin pitäisi ainakin sen yön osalta päästä pakenemaan professorilta. Ja seuraukset voisivat tulla myöhemmin, vaikka tarkempi puhuttelu seuraavan viikon maanantaina jne. thinketitang Mutta mietitään toki yksärillä tarkemmin. ^^
Rain Savage

ViestiKirjoittaja Rain Savage » 01 Kesä 2020, 20:17

Edelleen tuntuis olevan inspistä jäljellä, joten jos joku tahtoo pelata jotakin Rainin kanssa kesällä, niin viestiä vain tulemaan. :) Pelaajan kuivien silmien takia foorumipelit sopivat paremmin kuin chatpelit. Mutta voin kyllä pelata foorumilla nopeatempoisemmin ja lyhyemmillä viesteillä.
Rain Savage

Paluu Muut